{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

BMW E60 {{forumTopicSubject}}

Hej har en BMW E60 530i, Årg. 03.
Men syntes sku anlægget spiller lidt vissent, tidligere ejer har monteret Parrot system i og det kan ikke bruges til noget musik mæssigt. Mit spørgsmål er bare hvad kan jeg gøre, har hørt lidt om det logic 7 og at det skulle være ret godt. Men hvad koster det og er det noget jeg smutter til min lokale BMW forhandler og få lavet?

På forhånd tak smiley

Mvh. Jens

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E60
  • #3   5. mar 2017 Jeg har i min e61'er subwoofer under begge forsæder. Det er så vidt jeg ved niveauet lige under Logic 7.
    Det jeg har spiller rigtigt godt - med god bund i bassen. Så måske du kan klare dig med blot at montere 2 subwoofere (ved ikke om det kræver yderligere).

• #4   5. mar 2017 Ja ku godt ske det var nok men hvad ligger sådan noget i prismæssigt? smiley

• #5   5. mar 2017 Har ingen idé om priser - det er monteret fra fabrikken i min. Men tænker ikke det kan koste ret meget, måske 1.000,-
    Ved bare at det er suverænt den bedste lyd jeg har haft i en bil, og vil når min e61'er skal skiftes med en nyere BMW IKKE gå på kompromis med lyden i bilen smiley

Kommentér på:
BMW E60

Annonce