{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Audi A5, B&O opgradering {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Er ved at handle en ny Audi A5 SB fra 2014.

Var ude og test køre den idag, kører super - men lyden var elendig!
Jeg har i noget tid været på jagt efter en med B&O lyd + det rigtige udstyr og kabine.

Det er desværre ikke dukket op, så overvejer at købe en og køre en tur til tyskland og få opgraderet lyden.

Nogle der har erfaringer med noget lignede? og en idé om hvad det ca vil koste, og hvor man kan få det lavet?

På forhånd tak!

Mvh
Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A5, B&O opgradering
  • tsclub32
    tsclub32 Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #1   26. mar 2017 Følger lige med her smiley

• #2   26. mar 2017 Man kan jo købe et komplet sæt på eBay.de til rimelige penge.
    Jeg havde selv B&O systemet i min A5'er, og jo det spiller da udemærket.

Men så godt syntes jeg nu heller ikke det var....Jeg var for eksempel ikke specielt imponeret over lydniveauet i toppen !

Det kan nemlig ikke spille særlig højt, og sub bassen i hattehylden tåler heller ikke det vilde før den bukker under.

Hvis det var mig, og jeg alligevel skulle til at investere, så havde jeg ofret på noget mere professionelt lydudstyr, og ordentlig lyddæmpning.

• #3   26. mar 2017 Jeg gjorde det at jeg kørte til ExtremeCarparts i Esbjerg, da jeg havde min tidligere Audi. Jeg fik smækket et komplet opgraderet anlæg i fra Alpine - Alt var usynligt, inkl bas.

Prisen for det, var lidt over 25.000,- og det var inkl montering og lydisolering. Fortryder ikke et eneste sekundt, og det var alle pengene værd.

• #4   26. mar 2017 jeg ville få monteret noget helt andet. man giver en masse for der står b&o på i forhold til hvad man får er det ikke noget særligt efter min mening

• #5   26. mar 2017 Jeg har Bang & Olufsen i min Audi, og er meget tilfreds med det. Jeg synes især diskant og mellemtone er bedre end hvad jeg tidligere har haft. Specielt akustisk musik synes jeg lyder rigtigt godt. Jeg ville uden tvivl vælge det igen i næste bil, hvis det bliver en Audi.

Men skal man have noget der spiller rigtigt højt og rigtigt dybt, er det nok ikke det bedste.

• #6   27. mar 2017 Ja, det rigtigt Carsten.... Diskant, og mellemtone lyder da okay nok.
    Men så det vidst os sagt !

Det er et anlæg uden nogen form for overskud, og det lever på ingen måde op til prisen !

• #7   27. mar 2017 Ja, med DK afgift bliver det nok for dyrt.

I min kostede MMI Nav Plus pakken med B&O audio, navigation plus m/voice, parking system plus, Audi Connect og Bluetooth audio streaming ca. 24.000 kr.

Kommentér på:
Audi A5, B&O opgradering

Annonce