{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Bender
Bender
Tilmeldt:
20. sep 2011
Følger: 3 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 633

Aktiv sub til hjulbrønd {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som er bare nogenlunde?

Har fundet den her, men jeg synes den virker noget klein. Så vidt jeg kan forstå, er det 2x4" enheder.
https://www.bergs.dk/aktiv-subwoofer-bil-1052/pioneer-ts-wx610a-aktiv-reservehjuls-subwoofer-p9844

Jeg har ikke tiden til at gå i gang med et stort gør-det-selv projekt, og vil ikke have bagagerummet proppet. Så derfor søger jeg noget aktivt til hjulbrønden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv sub til hjulbrønd
  • #1   5. maj 2017 Den giver faktisk en overraskende god lyd smiley
    Den giver lige det ekstra bund, man kan savne på et nyere standardanlæg.

    Men forvent ikke vippende spejle og rygmassage smiley


  • #2   5. maj 2017 Dæmp dine døre. Og smid en forstærker på dine højtalere så burde du få meget mere ud af det. 50hz burde dine almenlige enheder fint kunne levere. Mine har intet problem med at gå i 43hz men der også nogle lidt dyre enheder.
    Hvilken bil er der tale om og hvad radio køre den med?
    Bare ved at dæmpe mine døre fik jeg en masse dybt på en Alpine CDE178BT og Orginal enheder i min 406'er


  • #3   5. maj 2017 Forventer bestemt ikke voldsom bulder, det er heller ikke det jeg er ude efter. Men bare noget god dybde i musikken. smiley Fedt nok, hvis den kan levere det, så er den da i hvert fald en kandidat.

    Det er en Peugeot 207, standard højtalere. Har lige netop investeret i en Pioneer X9600BT som bliver sat i på mandag. smiley

    Hvordan har du dæmpet dine døre?


  • #4   5. maj 2017 Afmonteret dørbeklædningen og dampspærre. Give yderdøren et lag STP anticore, lavet dampspærre STP anticore og så dørsiden med et lag STP anticore. Søret for at enheden slutter tæt til. Det hjælper kanont meget.

  • #5   5. maj 2017 Det lyder omstændigt. smiley Men ok, det ser da ikke helt umuligt ud på den video her: http://carsound.dk/produkt.asp?id=14286

    Dog lidt af et projekt, det bliver nok ikke lige nu her. smiley


  • #6   5. maj 2017 Det tager et par timer og er det hele hver. Især med den besparelse man har på den Active sub som vil være tæt på overflødig

  • #7   5. maj 2017 Sø-Propel,
    Enig med dig at aktiv sub af denne type er unødvendig, men alm. forst.+ordenlig sub er næsten must i sådan en bil som din. Jeg har også den giftige kombination af 406/Peugeot/Alpine som HU. Det bliver spændende mødes en dag og lytte hinandens anlæg. Selv om min front spiller relativt lavt, subwooferen er bare et stort plus!

    Så kan du også høre high-rez lyd i bilen smiley


Kommentér på:
Aktiv sub til hjulbrønd

Annonce