{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Rene P
Rene P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

lyden svinger {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en grand scenic fra 2011, hvor lyden forsvinder i venstre side af bilen. Den kommer igen når man skruer højt op. Er der nogen der ved om det er radio eller kabler det er galt med. Frygter det er en ny radio der skal til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyden svinger
  • #1   10. maj 2017 tag din radio ud og få tjekket stikket bag på din radio det lyder til en dårlig forbindelse så det da vær at tjekket først inde du køber ny

• #2   10. maj 2017 de radioer der er monteret i renault fra standard er lige til at lukke op og skide i.
    desværre er renault lavet sådan at radioen indgår i designet indvendigt og det vil blive total grimt at udskifte radioen til en alm 1 din radio.
    har selv en scenic fra 12 og den er monteret med den billigste radio renault kunne levere dengang og nøj det er en ringe radio,
    den radio der er monteret i min scenic har så det her latterlige system indbygget i sig som man ikke kan slå fra, nemlig at lyden i radioen automatisk bliver skruet ned til en lav volumen når man holder stille ved lyskryds osv.
    jeg har nu og da tænkt at jeg vil opgradere radioen til en lidt bedre model som stadig passer ind i designet, men nix det kan man ikke bare lige gøre, medmindre man skal ind og rode med ledningnettet og have noget andet ledningsnet i bilen osv.
    det er dælme en ommer renault

• Rene P
    Rene P Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. maj 2017 Radioen er ikke god, men nu bliver den kun brugt som familie container. Jeg magter bare ikke når lyden forsvinder. Jeg prøver at hive den ud, og så må jeg se hvordan det ser ud. YouTube har sikkert en guide jeg kan bruge.

Kommentér på:
lyden svinger

Annonce