{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Valg af størrelse på sub {{forumTopicSubject}}

Hej hifi-geeks;-)
Jeg er ved at bygge anlæg til min bil. MDS komponentsæt for, Rockford Fosgate 6x9 bag, Alpine V12 5-kanals forstærker, og et headunit fra en tysk producent med DVD, og har også en ekstern monitor.
Anlægget er ment til at være bygget op om præcision og vellyd i modsætning til boom. Overvejer en tight lille 8" eller 10". Ved nogen noget om hvad der vil være det bedste valg i harmoni med anlæggets opsætning?
Mvh Kristoffer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af størrelse på sub
  • #1   5. sep 2006 Hmm, størrelse gør ikke så meget igen - det kommer meget an på så meget. Men altså 10" plejer at kunne levere varen ligemeget hvilken opsætning, musikstil osv man har..

  • #2   5. sep 2006 mange tror at jo mindre bas jo mere præcis er den, og det er der i visse tilfælde noget om. men det er meget forskelligt fra enhed til enhed og hvilken forstærker der smides foran. Man kan ikke basere en enheds lyd på dens størrelse. Det kommer meget an på hvordan enheden er lavet, dimentioneret og hvordan kassen er beregnet. Umiddelbart vil jeg anbefale dig at finde en passende 10" til din opsætning. men prøv og tag ud og lyt til nogle forskellige enheder i 8" og 10" og sammenlign dem så danner du díg et billede af hvad der passer dig bedst.

    Manny
    Team Phanatic


  • #3   6. sep 2006 Super, jeres svar er meget brugbare! Jeg vil høre lidt forskellige enheder før et køb. Det skal nok blive godt;-)
    Mvh Kristoffer


Kommentér på:
Valg af størrelse på sub

Annonce