{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Emner: 4 Svar: 11

Parrot MKI9200 støj og radio problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har fået en forhandler til at montere en Parrot MKI9200 i en Peugeot 207.

Problemet er at den laver en masse støj i højttaleren, selv når den originale radio er slukket, og jeg ikke bruge Parrot'en til noget. Lyden kan bedst sammenlignes med en utæt termokande. Det er ikke en tone der følger omdrejningerne i bilen, men mere et piblende hyl. Hvis det giver mening.

Hvis bilen har stået parkeret et stykke tid, så kommer lyden først efter et minuts kørsel, sådan ca. Hvis jeg slukker bilen, og sætter tænding på igen lige bagefter, så er problemet der stadig, selvom motoren ikke er tændt.

Side effekten af dette (tror jeg), er at hvis jeg bare vil høre radio, så hakker lyden helt vildt, fordi Parrot'en hele tiden muter/unmuter radioen.

Jeg tager en tur tilbage til forhandleren med den, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med dette, som jeg måske kunne tage med som input?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parrot MKI9200 støj og radio problemer
  • #1   15. jul 2017 Det lyder som løse stikforbindelser.
    Har selv et MKI9200. Tjek om jackstik til auxinput, ikke rører stel nogle steder.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    jan 2015

#2   15. jul 2017 Den synlige del rører i hvert fald ikke stel, men det kan jo være den gør inde bagved.

• #3   15. jul 2017 Det kan også være mikrofonen. Det stik skal drejes ca. en kvart omgang, når det bliver sat fast i boksen. Hvis den ikke er drejet ordentlig kan den give støj.
    Så tror det er en løs forbindelse. Jeg har haft mit i snart 3 år, og det er klippestabilt uden problemer.
    Skriv gerne når du finder ud hvad der er galt smiley

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    jan 2015

#4   17. jul 2017 Så har jeg været en tur ved forhandleren. Han trak radioen ud, tog et stik af og på igen, og derefter kunne vi ikke genskabe problemet. Og den har fungeret fint på de 40km jeg kørte bagefter.

Jeg håber det bare var det. Måske var der noget snavs i det stik der lige blev klikket i igen...

• #5   17. jul 2017 Tak for tilbagemelding smiley
    Tror også du er heldig, og det bare var et løst stik.

Kommentér på:
Parrot MKI9200 støj og radio problemer

Annonce