{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.331 visninger | Oprettet:

Gitte P
Gitte P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Blaupunkt hjælp {{forumTopicSubject}}

Har sat blaupunkt cd-afspiller i min bil men har ikke koden, og label hvor serienummer osv mangler så kan ikke søge den. Nogen der kan hjælpe??? Findes der en standard kode mon????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blaupunkt hjælp
  • #1   27. jul 2017 Der findes IKKE nogen standart kode og hvis du ikke har serienummeret som er graveret i det ene sidepanel eller en kvittering hvorpå det står kan du godt glemme at få kode til den ! smiley smiley smiley
    hvis serie nummeret ikke står på sidepanel eller er slebet væk/fjernet er den sikker ikke helt kold smiley smiley smiley
    polobjørn

• Gitte P
    Gitte P Tilmeldt:
    jul 2017

#2   27. jul 2017 Det mangler på siden af anlægget altså den mærkat hvor det sku stå

• #3   27. jul 2017 Byt til nyt
    Prøv dig frem. Metoden kan tage ganske lang tid, afhængig af hvor mange tal du har og hvor længe radioen låser efter x antal forkerte forsøg.
    Prøvede det engang med en gammel radio. Koden var på 3 tal og jeg kunne taste 5 forskellige tal. Giver 125 kombinationer. Radioen låste 2 timer efter 3. forkerte forsøg. Det tog lidt tid, men jeg ramte tilsidst den rigtige kombination.
    Standardkode.... det var en af de bedre smiley smiley smiley

• Gitte P
    Gitte P Tilmeldt:
    jul 2017

#4   27. jul 2017 Ja. Hvorfor ikke jeg ved den skal bruge 4 tal

• #6   27. jul 2017 Eneste løsning er at du finder en radio mekaniker som har udstyr til at aflæse den chip som sidder i den og trække koden ud.. eller også er det skrotbunken og købe en ny radio med kode... smiley

• #7   28. jul 2017 Nogle radioer fortæller selv serienummeret hvis man holder en tast inde når radioen tændes. Hvis du har typen/modellen kan du jo prøve at søge lidt på youtube. Måske kommer der noget brugbart der?
    Hvis radioen ikke har en udvendig label med et serienummer, kan der være sat en på indersiden, men vær forsigtig ved adskillelse.
    En sidste mulighed er, hvis du har fået en manual med. Der kan være sat en mærkat med en kode?
    Tast ikke for mange forkerte koder, da nogle radioer "låser" efter et vist antal forsøg. Så kan kun værksteder med det rette grej låse dem op og det koster som regel en mindre formue.

• #8   28. jul 2017 Har du prøvet
    http://www.radio-code.lt/radio-blaupunkt

Kommentér på:
Blaupunkt hjælp

Annonce