3.331 visninger
|
Oprettet:
Blaupunkt hjælp {{forumTopicSubject}}
Har sat blaupunkt cd-afspiller i min bil men har ikke koden, og label hvor serienummer osv mangler så kan ikke søge den. Nogen der kan hjælpe??? Findes der en standard kode mon????
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.398
hvis serie nummeret ikke står på sidepanel eller er slebet væk/fjernet er den sikker ikke helt kold
polobjørn
jul 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 12 Svar: 708
Prøv dig frem. Metoden kan tage ganske lang tid, afhængig af hvor mange tal du har og hvor længe radioen låser efter x antal forkerte forsøg.
Prøvede det engang med en gammel radio. Koden var på 3 tal og jeg kunne taste 5 forskellige tal. Giver 125 kombinationer. Radioen låste 2 timer efter 3. forkerte forsøg. Det tog lidt tid, men jeg ramte tilsidst den rigtige kombination.
Standardkode.... det var en af de bedre
jul 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 43 Svar: 421
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
Hvis radioen ikke har en udvendig label med et serienummer, kan der være sat en på indersiden, men vær forsigtig ved adskillelse.
En sidste mulighed er, hvis du har fået en manual med. Der kan være sat en mærkat med en kode?
Tast ikke for mange forkerte koder, da nogle radioer "låser" efter et vist antal forsøg. Så kan kun værksteder med det rette grej låse dem op og det koster som regel en mindre formue.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.253
http://www.radio-code.lt/radio-blaupunkt
Blaupunkt hjælp