{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Anlæg til passat/VW fmodel 2017 el 2018 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har købt/bestilt en Passat 2018 model og vil få den 1 okt. Men jeg var ikke specielt imponeret over Dynaudio, som kan sætte i fra fabrikken, så ville sætte en anlæg i bagefter.
Men jeg fik desværre en melding i dag, at man ikke har knækket koden med, at kunne sætte et anlæg i på VW modellerne 2017/2018 endnu.
Er der nogen herinde der har gjorde det med et godt resultat?? og har i fået gjorde det af et firma eller ??
Er meget nysgerrig på dette..
Håber at nogen kan hjælpe

Rigtig god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg til passat/VW fmodel 2017 el 2018
  • #1   9. aug 2017 Det kan pt. ikke lade sig gøre men der arbejdes på højtryk for en løsning

    Det er fordi at vw har valgt at køre stel gennem hifi delen også, så vis du så meget som fjerner en højtaler,radio eller ligende står du med en bil som ikke vil starte,eller i værtfald laver en masse fejl meldinger,


  • #2   10. aug 2017 syns godt nok det ved at gå over gevind hvad der bliver laver af elsystemer i biler nu om dage. og hvad canbus skal styre .men det vel for de kan sælge dele der kun passer til ens bil.

  • #3   21. aug 2017 Ja det er noget skidt, håber snart der kommer et gennembrud smiley


Kommentér på:
Anlæg til passat/VW fmodel 2017 el 2018

Annonce