{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

rene L
rene L
Tilmeldt:
30. dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416

dørhøjtalere {{forumTopicSubject}}

jeg har købt en Octavia 1 dørhøjtalerne lyder som de taler/synger ned i en dåse kunne pakke dem for at få lidt bas men vil egentligt hellere have noget kval inden jeg skal til at klippe og klistre
hvad kan i anbefale i 16.5 cm så de kan sidde som de originale


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dørhøjtalere
  • #1   27. okt 2017 Uha... det er ligsom at spørge i en børnehave hvilket slags slik der er bedst... Du vil nok få en masse svar... og mange vil være ganske ubrugelige... mange vil komme fra folk der reelt set kun kender 3-4 mærker, eller kun har hørt grej af tvivlsom kvalitet... Ikke nemt at skulle luge ud i svarene, og finde ud af hvilke der er brugbare og hvilke der bestemt ikke er...

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   27. okt 2017 ja det har du ret i jeg overvejer alpine men vil have 3 vejs og syns ikke rigtigt jeg kan finde dem i 16,5 cm
    har før haft nogle clarion som var gode men der kommer jo hele tiden noget nyt


  • #3   27. okt 2017 Hvorfor Alpine?
    3 vejs sæt er fedt... men få laver det i en færdig pakke... Jeg ved at hertz laver nogle gode... B2 laver 1 sæt. Audison laver vidst også et sæt... STEG kan også fås i 3 vejs. det skal dog custom sammensættes... og ellers kan man sammensætte komponenter selv og bruge aktiv deling... mulighederne er mange sådan set...


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   27. okt 2017 har bare fået at vide alpine skulle være gode men som du nok ha luret har jeg intet begreb om det

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   27. okt 2017 kan det lade sig gøre at bygge 3 vejs i mine døre hvad ville du gøre det er en st car
    hvad mærke ville du vælge


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   27. okt 2017 http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=26687&pk=
    så dem her på car sound


  • #7   29. okt 2017 Da jeg selv er forhandler ville jeg jo vælge et af de mærker jeg sælger... Så det er måske ikke et spørgsmål der giver den mest objektive vurdering fra mig...

    man kan montere 3 vejs sæt i alle biler... et afhænger bare af hvor meget du er villig til at bygge bilen om...

    Din Octavia er forberedt for 2 vejs komponentsæt foran... Skal du bygge 3 vejs i skal der laves noget i træ eller glasfiber, evt. i a stolpe eller i toppen af instrumentbordet... Og 2 vejs er lettere at få til at lyde godt...


Kommentér på:
dørhøjtalere

Annonce