{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

peter p
peter p
Tilmeldt:
23. feb 2011
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14

Bass/Sub enheder i stedet for baghøjtalere (Gulpladebil) kan man det? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har en RenaRenault Clio IV - 2015. Jeg har købt modellen med den "store" audio pakke: R-Link med større forstærker og bassboost højtalere. Det spiller kanon!

Men, mangler lidt Bass. Jeg har tidligere installeret voldsomme anlæg i mine biler med både ekstra 6x9 speaker - Subwoofer - Forstærker og kondensator mv.

Jeg ved godt at jeg self. ikke kan få subwoofer effekt!

Men her kommer mit spørgsmål, om man kan installere nogle bass enheder i baghøjtalerne i min bil, for at få noget mere bass? Min bil er på gule plader, så diskant og mellemtone behøves ikke bagtil :)

Jeg har kigget på en Subwoofer til at ligge under sædet, men tror ikke helt at R-Link radioen har udgange til dette? (Ville ellers være at foretrække)

Hvis der er nogen som har erfaring med noget af det ovenstående, eller om der findes andre gode løsninger, er jeg meget interesseret i at høre nærmere! smiley

God aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bass/Sub enheder i stedet for baghøjtalere (Gulpladebil) kan man det?
  • #1   6. feb 2018 Hvorfor skulle du ikke kunne det? smiley

    Jeg havde en Cupra på papgøjeskilte, og der havde jeg en GroundZero 12" sub bygget i kasse bag i, der var god smadder på bassen smiley


  • #2   6. feb 2018 I med en rigtig sub. Byd den ned ti reservehjulsbrønden og smid dit lappegrejbover højre skulder. Gladennhar nogle færdige kasser der skulle passe der med med indbygget forstærker og så det bare en high low converter du skal havde på. Ellers så dæmp dine døre korrekt det giver super meget. Og skulle du senere ville havde andre højtalere eller sub i så hjælper dæmpningen også.

Kommentér på:
Bass/Sub enheder i stedet for baghøjtalere (Gulpladebil) kan man det?

Annonce