{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Hjælp til opsætning af ny lyd {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har for noget tid siden købt lyd hele vejen rundt til bilen, planen var egentlig at skulle have det ind på samme plads, som standard udstyret, og det er også gået fint indtil videre..
Vi kan hurtigt blive enige om at lade højttalerne køre på standard ledningerne, nok ikke er verdens bedste plan, men jeg har ikke rigtig ville røre ved ledningerne, da jeg er meget i tvivl om hvordan og hvor de går hen..

Alle delene så det hele burde passe er der, diskanterne er sat ind, men igen, over standard ledningerne, som giver nogle problemer mht. lyd, fordi delefilter ikke er sat på..
Findes der nogen guides, eller youtube film, hvor man ser hvordan det skal trækkes i en Suzuki Swift fra 2014 af? Jeg synes snart jeg har ledt nettet tyndt, råd herinde fra er også hjertens velkommen.

Delene der er købt.
GROUND ZERO GZHF 652C

GROUND ZERO GZRC 16XII

GROUND ZERO GZIA 2080HPX Er godt klar over at forstærkeren ikke vil fungere sammen med det hele, skal have en større.

MAC AUDIO BASSLEADER 112 R


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til opsætning af ny lyd
  • #1   11. feb 2018 Hvis du ikke har sat delfilter på så er det rigtigt stor chance for at du allerede har ødelagt diskanterne.

    nu er det ret længe siden jeg har rodet med en Swift men sider diskanterne ikke i spejl trekanten
    Den ledning der går til kik bassen i døren kobler du på delfilteret og så laver du nye ledninger der fra til diskant og kik bass


Kommentér på:
Hjælp til opsætning af ny lyd

Annonce