{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

valg af sub {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen i vildrede over hvilken sub jeg skal vælge.. Har ikke meget info på de 2 valget står imellem.. Har et par gamle monoblok forstærkere liggende, så det er ikke der problemet ligger.
nogle der tør byde ind på hvilken en i ville vælge, uden at skulle tænke på forstærker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af sub
  • #1   1. mar 2018 Fik lige et shock over at der findes andet end Sundown smiley Men ud fra billederne kan jeg ikke lige vælge en jeg helst ville have som brevvægt

  • #2   1. mar 2018 De bli'r pt begge brugt til at få dåse Pepsi'erne op i højde, så man ikke skal bukke sig så langt ned for at nå dem.
    både bil og anlæg skal holdes helt nede i et meget lille prisleje, så derfor ikke noget voldsomt udstyr der skal i. Men ellers utrolig brugbart svar, det skal du alligevel have.


  • #3   1. mar 2018 Dit indlæg er omtrent lige så sigende som mit svar.

  • #4   1. mar 2018 Vil nu vove og påstå dit svar er mindre ubrugelig end et brændenældeblad er når man lige har skidt i skoven.
    Men lad nu den ligge der.


  • #5   1. mar 2018 fint nok.. så fortæl mig dog lige hvordan man skal vælge imellem to subs som man ikke ved en skid om?

  • #6   1. mar 2018 kunne jo være der sad en derude og havde erfaring med lige netop en af dem på billedet, og kan sige ar "den der, den spiller sørme gidt. Ingen af dem er discount mærker, så vil ikke mene de begge er rent lort, omend de nok har nogle år på bagen.

  • #7   1. mar 2018 der er ingen der har kaldt noget af det lort.. Men du skriver intet om dem ikke engang hvor mange tommer de er. Så man kan da ikke bare gætte sig til hvilke specs de har og så rådgive dig ud fra det.
    Så du aner ikke engang om de kasser de sidder i er optimale til de enheder?
    Det er sku da helt håbløst...!


  • #8   1. mar 2018 du lyder som en der er træt.
    come on, ud fra enhedernes beskaffenhed, tror du så selv at det er et mega High end setup jeg er ude efter..?
    mon ikke du bare skulle hoppe videre til næste indlæg eller nuppe en lur og vågne op og være lidt mere frisk i morgen..


  • #9   1. mar 2018 Det har intet med high end at gøre.. Men hvis du vil have man skal vælge ud fra billederne så gør det dog selv og få lavet det anlæg?

    Men slet da lige dit forumsindlæg.

    Pioneer

    PS. Husk en kondensator. (Den er alt afgørende for at få et ringe anlæg)


  • #10   1. mar 2018 Af de 2 der, har jeg kun hørt den fra Alpine. Den leverede et ret fint tryk og lød sådan set også helt fint, rent lydmæssigt. Den havde jeg nok valgt. Dog, hvis jeg stod med begge, havde jeg prøvet dem begge og så brugt den jeg syntes bedst om smiley

  • #11   1. mar 2018 En type r sub fra alpine gør det altid godt vis man har det rigtige grej at koble den til

  • #12   1. mar 2018 jeg har to af de pioneere i dog i 12tommer og de levere et rigtig fint tryk i min 3bg'er

  • #13   1. mar 2018 Dr vil begge spille godt i det rette kabinet. Så det svært den der matcher dine forstærkere bedst og så i et korrekt kabinet så hat du både go lyd og massere bas.

  • #14   1. mar 2018 Fanme ikke et nemt valg at stille folk overfor... 2 mærker der for tiden primært lever højt af deres navn og ikke så meget kvaliteten mere... Pioneers Champion subs er blandt de sidste gode fra pioneer efter min mening... Alpine har bare levet af deres navn siden de stoppede med at producere den rigtige F1 serie... De laver dog stadig fremragende Headunits...

    Så det du gør... Og nu går jeg selvfølgelig ud fra du er en person af normal intelligens, men måske bare ikke lige tænkte dig om da du formulerede dit forum emne her,... Du tager først den ene og tilslutter til en forstærker... Så lytter du lige 5-10 minutters musik på den... bagefter kobler du den fra og tilslutter så den anden sub... Så lytter du 5-10 minutter til den... Så vælger du den DU syntes gjorde jobbet bedst... Eftersom det er dig der skal lytte til det, så er det mest logiske at det er DIG der lytter dig frem og vælger... især når du allerede har begge stående...

    Personligt havde jeg skaffet mig af med dem og så købt noget bedre... Men sådan er vi jo så forskellige... Så Kun 1 person kan give dig et brugbart svar... og det er dig selv... Du skal trods alt selv lytte til det...


  • #15   1. mar 2018 Hvis du har en kraftig monoblok til din alpine ville jeg gøre det.. hvis det er en vattet Kinapisforstærker kan det sku være hip som hap

  • #16   2. mar 2018 Jeg kan se der bare er et hul i kabinettet til den Pioneer. Der skal sættes en port i der passer i tuning eller også skal den over i et andet kabinet.

    Det er ganske fine subber bægge to så som jan falk siger det er kun dig der kan bestemme hvad du synes lyder bedst.



  • #17   2. mar 2018 Altså jeg kan se du ikke får meget ud af den Pioneer med den der kasse smiley

    Du bygger en kasse til hver subwoofer og vurdere selv hvilken en du vil have i bilen.


  • #18   8. mar 2018 Ja ingen af kasserne er optimale.

Kommentér på:
valg af sub

Annonce