CarPC {{forumTopicSubject}}
Så blev jeg færdig med min CarPC installation.
Her er lidt info om opbygningen:
Det er med Navigation, MP3, CD, DVD, FM-radio, og inden længe også PS2. Og så kan jeg selvfølgelig også se de DivX film der ligger på harddisken.
Skærmen er en 7" TFT touch-screen med 1xVGA og 2xRCA indputs. Den er spartlet ind i instrumentbordet så det faktisk ser 100% originalt ud.
Computeren er en mini-ITX (17x17 cm) på 1 GHz med 512 MB ram og 120 GB Harddisk.
Den er så monteret med DVD-drev og TV-kort samt en USB GPS modtager. På bundkortet er der indbygget netkort og et lydkort der der har 5.1-surround sound. Jeg mangler dog at montere W-lan så jeg kan gå på nettet fra den.
Softwaren er Windows XP. Dog booter den direkte op i MediaEngine hvor til jeg så har installeret et speciallavet Audi-skin.
Lyd installationen er jeg ikke blevet helt færdig med indnu. Men jeg har installeret 4 stk Rockford Fossgate komponentsæt og har indkøbt 2 stk 12" Boston
Acoustic Pro subwoofers. Mangler en ordentlig forstærker og gerne en 6 kanals så jeg kan køre mit 5.1 sorround.
Skriv hvad i synes om det og smid evt en stemme
feb 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 98 Svar: 739
nov 2003
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 8 Emner: 4 Svar: 12
Spartle...slibe...spartle...slibe... uafbrudt i næsten 3 dage for ar få det 100% jævnt. Har malet den for så at slibe malingen af igen en 3-4 gange fordi selv den mindste ujævnhed ses når man maler den.
okt 2003
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 97 Svar: 637
Er det den der mini PSU du har brugt på et VIA mini bundbræt???
nov 2003
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 8 Emner: 4 Svar: 12
http://www.cartft.com/shop/catalog/il/23
ATX PSU'en er en PW-80
apr 2004
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 98
er virkelig imponeret...sygt stykke arbejde
CarPC