{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Omvendt sub ( Inverted Subs ) Kabinet liter ? {{forumTopicSubject}}

Hej igen smiley

Nu har jeg læst side op og side ned om emnet, synes ikke jeg kan blive klog på det, da der aldrig er enighed om hvordan kabinet skal være..

Så nu vil jeg høre jeres meninger.
Hvordan ville et kabinet bedst virke, ved brug af omvendt subs, port eller uden port ?

Bilen er en Golf 4, hvor hele bagagerum må blive brugt, dog skal bagsæder blive der ( Måske smiley )

Mine 2 enheder er Vibe Blackdeath 12 SPL, foto vedhæftet, som har hver deres Audison SR1 Dk mono forstærker.

Håber i har nogen gode inputs, da der sidder en del herinde der ved en masse om det smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omvendt sub ( Inverted Subs ) Kabinet liter ?
  • #1   2. apr 2018 I grove træk er det ikke noget der ikke taler for at vende enhederne om. Altså så spolen er synlig. Man skal bare vende polerne så gør enheden det samme med at trykke luften den rigtige vej.

• #2   2. apr 2018 Man vender dem om pga Looks eller hvis kassen er lidt for lille.

Phase skal stå der hvor du syntes det lyder bedst skal den stå. Enten 0 eller 180.
    bare sørg for at begge enheder har samme phase ellers modarbejder de hinanden.

• #3   2. apr 2018 Spøtgsmålet er på hvor mange liter kabinet skal være, og om det er bedst port eller ikke smiley

For som der står nogen steder, så er det ligemeget, og andre steder, skal det være på bestemte liter, så bliver da noget forvirret smiley

Kommentér på:
Omvendt sub ( Inverted Subs ) Kabinet liter ?

Annonce