{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hu vil ikke tænde
  • #1   17. apr 2018 Du har sikret dig at batteriet er opladet ? muligt batteriet skal kodes til bilen.

• kim P
    kim P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #2   17. apr 2018 Ja og det var et helt nyt bil batteri

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   17. apr 2018 Er du sikker på at sådan en rumfærge produceret i samarbejde med NASA og SCANIA, overhovedet skal bruge et batteri? Måske den skal bruge saltvand, who knows da det kan være alt fra en boble fra 1951 til en Tesla eller Lamborgini, eller en ny model ingen har hørt om. Har du kigget på sikringerne eller rent faktisk målt dem ud?

• kim P
    kim P Tilmeldt:
    apr 2015

#4   17. apr 2018 Kompressor Knud som jeg skrev så har jeg tjekker sikringerne og hvis det skulle hjælpe lidt så er det på en Peugeot 307 sw airvan fra 2007 og hvis du ikke kan komme med et bud så drop med at skrive ikke alle er så tekniske med biler der er jo derfor men laver et oplæg så men måske kan få hjælp fra nogle der ved lidt mere om tingene

• #5   17. apr 2018 Hvis der er power nok på batteriet er mit bud en selvstarter der er gået død eller relæet til den.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #6   17. apr 2018 Jamen det hjælper da en hel del at vide hvad bil der er tale om smiley Det var såmænd bare det jeg ville frem til, nogle modeller døjer jo mere end andre med elektriske fejl.

• #7   17. apr 2018 Man kunne fristes til at tro der er trukket direkte strøm fra batteriet og du ikke har fået den ledning på pluspol da du skiftede batteri.
    Mvh. Gert

• kim P
    kim P Tilmeldt:
    apr 2015

#8   18. apr 2018 Nej det er der ikke

Kommentér på:
Hu vil ikke tænde

Annonce