{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

kristian k
kristian k
Tilmeldt:
17. okt 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

P 306 -> Strømkabel fra bat til kabine {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!

Har for ikk så lang tid siden anskaffet mig en en fin Peugeot 306 XSér. Og tiden er nu kommet til at sætte et ordenligt anlæg i svinet. Har hørt mig lidt omkring og alle siger der sidder nogle gummi propper man kan pille ud.. men seriøst har virkeligt brugt meget tid til at finde dem, helt oppe under rattet samt passager sædet.. men kan ikk finde noget.. Håbede på nogle herinde fra har en fornuftig løsning på problemet..

På Forhånd tak

-Kristian kjelsbak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P 306 -> Strømkabel fra bat til kabine
  • #1   17. okt 2006 Det er muligt... De sidder hvis du kigger op under speederen og sån... faktisk op under rattet...

    Men hva kvadreat skal du have i ?... Har selv været tvunget til at skulle Bore hul og derefter pynte fint med zink spray... fordi jeg ville have 50 Kvadrat !


  • kristian k
    kristian k Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   17. okt 2006 uha.. sorry men er sku ikk særligt meget inde i det der personligt.. kvadrat? er det størrelsen på kablet? hvis ja, så er det omkring 7 mm tror jeg

  • #3   17. okt 2006 hehe det er nok 25... Altså jeg må sige det er klart lettere at lave en lille hul, det vigtigste er bar at du giver den rigeligt med rustbehandling bagefter !... Og at du sætter en gummiforskruening i, sån så kablet ikk bliver ødelagt ved genneføring !...!

  • #4   17. okt 2006 Ellers skal du tjekke inde ved sikringerne !

  • kristian k
    kristian k Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   18. okt 2006 Er der et sted du vil anbefale mig at bore hullet? jeg har tænkt mig at trække ledningen under tæppet i venstre side af kabinen ved døren

Kommentér på:
P 306 -> Strømkabel fra bat til kabine

Annonce