{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Tobias L
Tobias L
Tilmeldt:
23. sep 2015
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

Dør højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg har haft kigget lidt på nogle forskellige dør højtalere.
Er der nogle som kender dem her om de er noget værd?

http://www.autohifi.dk/index.php?route=product/product&path=62_90&product_id=181

http://www.autohifi.dk/index.php?route=product/product&path=62_90&product_id=180

Eller er jeg ude i og skulle op i sådan nogle her?
https://www.pioneershop.dk/produkter/98-bilhoejttalere-og-subwoofere/7973-pioneer-ts-g130c-13-cm-hoejttalersystem/

Vil meget gerne have noget feed back smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dør højtalere
  • #1   7. maj 2018 Du for hvad du betaler for?? det skal virkeligt være dårligt det du har, før du ville synes de er lidt ok.... Meget dårligere end standart smiley

    PS. Det er det fra autohifi ( de har noget som Er meget bedre)


  • Tobias L
    Tobias L Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #2   7. maj 2018 tænkte nok det var noget skrammel smiley
    JEg er bare ikke tilfreds med lyden i bilen, eftersom at der er rimelig god bass i dørene men ingen plads til mellemtone samtidig. og af en eller anden grund spiller mine diskanter med på bass tonerne? Skal lige siges det er en Vw polo fra 2016 og har ikke skiftet noget ved anlægget.


  • #3   7. maj 2018 Det ikke dine enheder den er gal med. Det nok nærmere en justering. I en så ny polo skal du smide ret mange penge før du få noget bedre

  • Tobias L
    Tobias L Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #4   7. maj 2018 Kunne det måske ordnes med nogle dele filtre?

  • #5   8. maj 2018 Nej justering af din radio... Eller drop at streamer YouTube musik. Har har ikke hørt en polo fra2016 der lød disideret dårlig og heller ikke haft for lidt mellemtone og for meget bas. Hvert fald ikke uden det kunne justeres

  • Tobias L
    Tobias L Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #6   8. maj 2018 Jeg streamer heller ikke YouTube musik. Det der undrer mig er bare at diskanten får nogle low Hz toner? Og derved med musik med lidt bass skranter de.

  • #7   8. maj 2018 Det lyder meget underligt...
    Lyden i så ny en Polo er ganske hæderlig fra fabrikken, har du haft bilen fra ny? for det lyder som om noget er lavet om i hvert fald...


  • Tobias L
    Tobias L Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #8   8. maj 2018 Jeg har ikke haft den fra helt ny, men det har været en leasing bil før. Så vidt jeg kan se er alt standart smiley

  • #9   8. maj 2018 Har du prøvet at sætte alt i neutral på radio'en. Du vil med billige enheder få en dårligere lydkvalitet. I min gamle Peugeot fra 2003 skulle jeg op i 1500kr for et sæt for at høre nævneværdig forskel og det kræver ofte en bedre forstærker før det bliver godt..

  • Tobias L
    Tobias L Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #10   10. maj 2018 Ja okay så bliver det nok en del dyrt for mig eftersom det spiller rimelig okay. smiley

Kommentér på:
Dør højtalere

Annonce