1.204 visninger
|
Oprettet:
Canbus {{forumTopicSubject}}
Halløj
Er du nogen herinde der ved om, headunit i en Suzuki Celerio har canbus? Eller om hvordan jeg kan tjekke om der er?
Vil nemlig gerne skifte min standard headunit ud noget lidt andet.
På forhånd tak for hjælpen ?
maj 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
okt 2004
Følger: 47 Følgere: 161 Biler: 9 Emner: 7 Svar: 1.182
maj 2018
Tak for dit svar, helt sikkert noget jeg gerne vil høre mere om
Men jeg har dog lidt svært ved at forstå hvad du mener helt nøjagtigt..
Altså jeg ved godt hvad et multimeter er, men er der ikke en "pwr on" / "acc on" forbindelse til headunit, uanset om der er canbus eller ej?
For headunit får vel signal til at tænde, hvad enten det er fra canbus eller anden?
Hvis du kunne skære det lidt mere ud i pap for mig, ville jeg sætte stor pris på det
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
maj 2018
Mener det er en 2014 model, er ikke helt sikker.
nov 2016
maj 2018
Lige en anden ting, hvis jeg sætter et nyt headunit i med canbus adaptor og iso stik, og derefter tager det ud, og sætter det gamle i igen, er det så muligt for en mekaniker at se at der har været skiftet rundt? Jeg tænker lidt på garanti og sådan..
nov 2016
maj 2018
Nu har jeg søgt på google siden igår, og kan ikke finde nogle adapter, men har på Pioneer's hjemmeside fundet både 2din ramme og iso stik, dog har de canbus/interface adaptere for stort set alle andre Suzuki modeller end lige den jeg har.. Så begynder at tro at der ikke findes nogle adapter til en Celerio, eller også den mulighed at der ikke er canbus i headunit..
Men jeg tror lige at jeg giver Pioneer et kald i næste uge, de må vide hvorfor
Canbus