{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

DVD skive - Med mp3 og grafik ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har netop fået dvd og skærm i bilen og kunne derfor godt tænke mig at få lagt mit musik på nogle dvd skiver med lidt menu og baggrund på.

Havde forestillet mig at der skulle være flg. på :

1. Musik i mp3 format delt op i nogle mapper.
2. En menu til at vælge mellem mapperne.
3. Baggrundsbillede / grafik, i stedet for den std. kedelige blå dvd skærm, som er ved alm cd og mp3.
4. En playlist på baggrunden.

Men kan det lade sig gøre? og hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DVD skive - Med mp3 og grafik ?
  • #2   9. nov 2006 Både og! Hvis du vil lave en DVD med egen struktur, skal du benytte et DVD author program, hvori du kan tilføje film, musik, grafik mm! Dog vil DVD'en blive bændt, og derefter afspillet som en video-DVD, hvor .vob filerne indeholder det materiale du har tilføjet! mp3 understøttes ikke som standard, og du er derfor nødt til at konvertere lyden til dvd-audio! Dette har den ulemepe at det er en fastsat standard, og har et større frekvens område og en større bånbredde end mp3! Derfor vil det fylde meget mere, og du vil derfor ikke have mulighed for at have så mange numre liggende! Så medmindre din afspille understøtter det, er der ikke mulighed for at gøre det på andre måder! Personligt ville jeg vælge at lave det som en alm data-DVD med mp3-filer, og udnytte DVD kapaciteten fuldt ud!
    Og så må du overleve med den kedelige baggrund!
    Eller få fat i noget RIGTIG kram, som en CarPC:-

• #3   9. nov 2006 Ellers må du smide musikvidioer på i stedet.! Det er klasse smiley

• #4   10. nov 2006 Kan man brænde musik videoér ned på en dvd skive, fra et almindeligt brænder program ( Ikke dvd Brænder )

• #5   10. nov 2006 Er ikke helt med på dit spørgsmål! Hvis du ikke har en DVD-brænder, kan du med god grund ikke brænde på DVD-skiver, uanset program?! Er det det du mener?

Kommentér på:
DVD skive - Med mp3 og grafik ?

Annonce