{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Kia Picanto årgang 2013 {{forumTopicSubject}}

Hej alesammen smiley

Jeg købte for et lille års tid siden denne lille Kia Picanto (Zastavaen i daglig tale smiley ) i forbindelse med arbejdsskift, og dermed længere vej til job ... så fire hjul var et must.

Nu har jeg så "tålt" den umådelige ringe lyd som det, kort sagt, crap anlæg præstere, og ønsker at skifte ud !!!!

jeg har forsøgt mig lidt frem i forskellige forums for at spore mig ind på hvad der skal til ...

Vil lige nævne at jeg har 0 forstand på den slags, og må derfor rådføre mig hos de der ved mere om den slags smiley

Jeg har luret at panelet skal skiftes hvis jeg skal have en 2-DIN autoradio installeret, men spørsgmålene opstår ved hvad jeg skal/bør kigge efter i henhold til autoradio ? ... jeg går specifikt efter et eller andet med apple carplay tilgængelig!

Ud over at panelet self skal skiftes ud så det passer til 2-DIN, er der så andet jeg skal være på udkig efter? .. det være sig kabler/stik osv ?!?! ..

Selve monteringen lurede jeg af på Rocketmans video af samme, så det skulle være til at overkomme, forhåbentlig.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Picanto årgang 2013
  • #1   30. jul 2018 Husk også at skifte højtalerne. De er ret elendige i en picanto

• #2   31. jul 2018 kør ind til din nærmeste rigtige bilstereo forhandler så kan han hjælpe dig med alt du har brug for så du ikke får købt noget forkert.

• #3   31. jul 2018 Tak for svarene smiley
    Fandt efterfølgende et ok rimeligt tilbud Carsound som jeg følger lidt op på ...

• #4   31. jul 2018 Det er nok nærmere højttalerne end din head unit, der er begrænsningen. Så jeg tror ærligt talt, du bliver voldsomt skuffet over effekten, hvis du kun skifter head unit ud (det, du kalder anlægget).

• #5   31. jul 2018 4#
    Lige hu i Picanto ta modellen, skulle være helt abnormt ringe.. smiley

• #6   31. jul 2018 Well, ifølge ældre opslag på forum her, så skulle udskiftning af HU alene give en markent forbedring i forhold til det eksisterende crap.

Tanken var at få skiftet HU ud først, og senere skiftet speakers ud og supplere med en sub under sæde.

Det ikke en brian kælk jeg sigter efter, men metal skal spille højt og lyde godt smiley

• #7   31. jul 2018 Jeg må bare sige, at jeg tror, du bliver skuffet over effekten. Men hvis du er indstillet på senere at skifte højttalere m.v., så løser det sig jo i hvert fald ved dét smiley

Aldrig noget, jeg har gået specielt meget op i selv. Men i min nye bil har jeg BOSE anlæg, og må indrømme, at her er lyden godt nok afsindigt god! Det kan selv folk, der ikke går op i det, høre...

Kommentér på:
Kia Picanto årgang 2013

Annonce