{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hjælp til Pioneer Avic 1XBT {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har købt mig en Avic 1XBT og har efterhåndet fået det installeret min pin pug 307(selv). So far so good!

Alt ser ud til at fungere, dog undrer jeg mig over at min nogle enkelte ting.

- Skal enhedens blæser kører konstant??? - Det larmer jo alligevel lidt. Tænkte jeg måske har tilsluttet det forkert.

- Kan man ikke slukke den "helt" både for lys og det hele?
Når jeg holder "source" ibund så slukker den delvis. Dvs. den slukker, dog er er der stadigvæk lys i den i det "lilla" knapper mv. Og først når strømme for bilen "går ud" pga. noget backup-strøm, slukker anlægget endeligt. Er dette normalt?

Med venlig hilsen

Martin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Pioneer Avic 1XBT
  • #1   12. nov 2006 køeren skal nok kører hele tiden, det gør den jo også på en computer, med hensyn til at slukke den skal jeg ikke kunne vsrae 100% da jeg kun har x1r versionen..

  • #2   12. nov 2006 Du kan ikke slukke lyset helt desværre, du kan slukke skærmen selvom du hører musik. men ikke knap belysningen.

  • #3   12. nov 2006 Okay, så blæseren skal atlså køre hele tiden.

    Men mht til beslyningen, burde det ikke slukke, når skærmen er kørt ind og man har slukket den på "source"
    Men den lyser den stadigvæk i knapperne og blæser kører også, indtil strømmen selv går, efter ca. 1-2 min.
    Det er vel ikke normalt?

    Martin


  • #4   12. nov 2006 når jeg drejer nøglen og slukker bilen, så slukker mit anlæg med det samme... hvis det er det du mener

  • #5   12. nov 2006 Hej Thomas,

    Det er det jeg mener, det gør mit nemlig ikke...hmmm...
    Må nok hellere hører en Pug Pusher, jeg ved at min 307 har noget Backup strøm.... Underligt.


  • #6   12. nov 2006 i min bil har jeg et stik med: 1 gul 1 rød 1 lilla ledning.
    og i anlægge er der 1 sort 1gul 1 rød 1 blå og 1 orange. den sorte er stel, den røde er skal til tænding, og den gule skal til +, håber du forstår min lille forklaring, men sådan sidder mit altså og det slukker med det samme


  • #7   13. nov 2006 Problemet er at nyere peugeot kører med en strøm på iso stikket til headunit så når du har slukket bilen så er der stadig liv i anlægget i et stykke tid efter.

    dette kan dog vistnok ændres ved at flytte en sikring mener jeg.


  • #8   14. nov 2006 Att: Thomas L

    Ved du hvilke sikring der er tale om?


  • #9   6. jan 2007 Hej,
    Har selv kigget på sådan en fætter, dog har jeg ikke planer om den lige foreløbig da der ligesom er lavvande i kassen.
    Har set billeder, hvor den i min picasso(se profil) at den nok ville komme til at dække for klimaanlægget, altså jeg kan så ikke justere på noget, kan man hvis man bruger den som alm cd afspiller bruge den med skærmen ''slået ind'' eller vil skærmen være slået ud hele tiden når den er tændt?



Kommentér på:
Hjælp til Pioneer Avic 1XBT

Annonce