Ang. 2 Din Radio ????? {{forumTopicSubject}}
Jeg havde jo kigget på det fede headunit fra JVC, som jo så er dobbelt DIN, men jeg er lige pludselig kommet i tvivl om det i det hele tagt vil ku sidde i min tigra twintop.
Her er lige et billed daf den radio som sidder i den standard.
http://gme-acc.prodyna.de/gme-acc-images/popup/asti05_i01_062_CD70Navi.jpg
Jeg fik og vide af firmaet som sælger headunittet fra jvc, at det for det første ikk er dobbelt din jeg har i min bil, men (som de beskrev det) en kileformaet radio, hehe...
Men har fået og vide af nogle folk inde på opelpower.dk at det er det med sikkerhed osv,´men læg lige mærke til billedet af standard radioen den har jo i realiteten såen en lidt kileform, så ja altså i realiteten så kan jeg heler ikk rigtig ku se hvordan at jeg vil ku sætte det fra jvc i min bil, men jeg håber at nogle kan hjælpe...
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 83
Blogger
Følger: 193 Følgere: 275 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
Jeg er 99% sikker på at du skal købe en ramme der passer ind istedet for den originale radio, og denne fåes uden tvivl om dobbelt DIN, jeg har selv lige præcis det samme med min nye bil, men jeg er bare træt af at man ikke kan fjerne "front" eller lign. fra sådan en radio, du må meget gerne sende mig en mail men hvilken radio du vil have i af ren nysgerrighed.
Mvh René
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 126 Svar: 676
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 114 Svar: 260
Ang. 2 Din Radio ?????