{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilstereo træf-2018?
  • #1   9. sep 2018 både dB-drag og EMMA konkurrencerne er slut for i år... Så rigtig mange af de deltagere begynder jo så småt at bygge om så der er ikke så meget fra deres side at lytte til... Dog kan mere normale anlæg ofte være mere spændende alligevel...

Men hvis du arrangerer bilstereotræf, så har du kun støtte og respekt herfra...

• #2   9. sep 2018 Arranger gerne i København. Det kunne være hyggeligt

• #3   10. sep 2018 Som jeg kan se - kun 2 er interesseret, øv...

• #4   10. sep 2018 Bilstereo er desværre blevet noget folk går mindre op i... Dette kommer nok af at nu leveres mange biler med Bose, Rockford Fosgate, harman kardon, osv osv. fra fabrikken af... og folk stiller sig ofte fint tilfreds med det, selv om de giver 20000 kr ekstra for noget der er 5000 kr værd... (Der lægges også afgift på ekstraudstyret såsom anlæg jo)
    Dette er lidt irriterende for os andre der ved hvor meget bedre det kan laves til de samme penge...

• #5   11. sep 2018 Cody,
    Helt enig med dig. Desværre tendensen er kendt også fra andre brancher.
    Ærgeligt, da i andre lande folk er stadigvæk meget interesseret i bilstereo. Jeg er mellem af en af de russiske "carsound " forums og kan læse, at de har træf i Moskva hver uge (om fredage). De har ca. 50 nye poster hver dag! på den der forum.

http://magnitola.org/moskva-i-moskovskaya-oblast/15580-vstrechi-po-pyatnicam-v-aas.html

• #6   11. sep 2018 Har selv gået op i det engang. Men nu har jeg i mine sidste 2 biler været fint tilfreds med orginal højtalerne. Det var sjovt engang med Burger Meet. Men syntes hurtigt det blev som at være en del af en pige gruppe. En masse sladder og bagtalen..

• #7   11. sep 2018 #6

Så er det at nu hvor træffene er døde hen så laver man noget nyt... i håb om at man slipper for bagtaleriet..

• #8   11. sep 2018 Spartak

Ja der er enormt meget gang i bilstereo i Rusland... Tror også Alphard fik vækket det meget til live da de virkelig kom frem de senere år... Der er endda kommet flere gode russiske bilstereo mærker på markedet de seneste år, hvor fokus virkelig er kommet hen på kvalitet... Russerne er åbenbart kommet til penge da... smiley

• #9   12. sep 2018 Cody,
    Rigtigt, Og ikke kun Aplhard ... smiley
    Russerne er virkeligt aktive på dette område. Har du hørt om Phant Audio Tube Driver?
    https://auto-hifi.ru/autozvuk/2009-11-27.html
    Ural og mange andre nye mærker. De har mindst 10 forskellige car-sound forums med masse konkurrencer af flere art hver år. Og ikke kun Rusland. Hviderusland og Ukraine er lige som fremme.
    Jeg er også tit på de amerikanske forums også og blev imponeret af fagligt niveau af deres forums. Men vi bor i vores lille kære Danmark, så vi må forholde os til det smiley

Var selv nogle gange til "Striben", hvor folk med benzin i blodet samles (eksempelvis ved Ikea i Tåstrup), men der var ikke så stor interesse i bilstereo... desværre.

• #10   12. sep 2018 Off-topic, men alligevel - det sjoveste russik projekt, som jeg har set på nettet: BRDM-2

http://www.????????.??/az/2017/09/audiosistema-i-pereoborudovanie-brdm2.htm

I må bare kigge på billederne ... på denne link.

profilbillede
  • #11   12. sep 2018 #9
    jo min leverandør giver mig lidt nyheder , men desværre er der en del af de russiske mærker der ikke overholder RoHS standarden, (Blyholdig loddetin og andre ting... ) Så vi får dem ikke lige at se lige med det samme herhjemme...

De amerikanske forums er bare meget overfyldt med de der "Hairtrick" og "Demo all day" typer, som bygger anlæg for at kunne spille bassboosted, decaf og slowed musik... Der har italienerne fat i mere af det rigtige hvor de spiller musik på deres anlæg...

jeg synes personligt Italienerne og russerne har en mere interessant bilstereo kultur end USA har... Og de er godt nok også kommet med i østen... specielt Malaysia, fillipinerne, og thailand...

I Danmark, er bilstereo kulturen desværre blevet præget lidt rigeligt af Youtube og videoer fra Steve Meade, Jonathan Price, og andre af samme type, hvor det er hairtrick og "lows" det hele handler om... Dog er Emma heldigvis også begyndt at vinde frem igen hvilket heldigvis betyder mere SQ...

Kommentér på:
Bilstereo træf-2018?

Annonce