{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg af højtalere
  • #1   30. okt 2018 Hjælp !
    Oliver har ikke læst reglerne for oprettelse af emne !

• #2   30. okt 2018

profilbillede
  • #3   30. okt 2018 Du skal vælge dem der lyder godt...

Dit spørgsmål lægger op til at gud og hver mand uden nogen som helst forstand eller reference kan komme med deres forslag til hvad deres ynglings forhandler sælger... Eller Hvad de selv synes lyder godt ud af de 3-4 sæt de engang har lyttet til...

Du skal vælge selv... Ved godt det kan være svært... men du får altså intet ud af at lytte til alle mulige og finde ud af hvad DE kan lide...

Jeg vil råde dig til at vælge en komponentsæt til foran i bilen... Og evt. helt lade være med at bruge højttalere i hattehylden... Det er det værste sted til højttalere...

• #4   30. okt 2018 Så kommer der bare ikke noget musik hvis det kom er i fronten

• #5   30. okt 2018 Så monter nogle højttalere der virker... Selvfølgelig kommer der musik... hvad er det for noget vrøvl???

• #6   30. okt 2018 Jeg var utroligt glad for mine Boston Acoustic. Havde den billigste serie i min Mercedes og de kød super fedt til prisen. Desværre tror jeg ikke det eksistere mere. Men du skal ud og lytte til hvad du kan lide. Nogle syntes et mærke er fedt andre syntes det fesent og det er dine øre der skal bedømme

• #7   30. okt 2018 og som Cody siger, så hellere bruge dobbelt så meget på et sæt rigtigt lækre højtalere til foran og så spare baghøjtalerne væk smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #8   30. okt 2018 Jeg støtter også det med højtaler foran, jeg har selv atomic i min foran, og bagi sidder der intet, lydbilledet er helt fint, jeg kan på ingen måder klage over at det ikke larmer bagi

• #9   30. okt 2018 #4

overvej dette: Hvilken vej vender dine ører? hvilken vej vender DU ved en koncert?

Skal du have en lyd der minder bare lidt om den oplevelse du får ved en god koncert, så drop baghøjttalerne... ihvertfald til at starte med... Eneste effekt baghøjttalere giver er at det hele kommer til at lyde som det du oplever på det lokale provinsdiskotek... en rodet gang gengivelse af musik uden nogen definerbar scene, og hvor detaljer osv. drukner under larmen...

• #10   30. okt 2018 Hvis du har 2 12" sub i bagagerum vil de nok påvirke hattehyldehøjtalere så meget at det ødelægger lydbilledet(vel nærmest en akustisk kortslutning), så det andre forslår med kun et par gode fronthøjttalere lyder som en god idè.
    Mvh. Gert

• #11   31. okt 2018 #1
    Stop nu skodafjæs

Kommentér på:
Hjælp til valg af højtalere

Annonce