{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.495 visninger | Oprettet:

AudiArk A
AudiArk A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

AUX tilslutning Audi A5 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står med det problem, at jeg ikke er 100% sikker på at bilen har original AUX tilslutning.
Det eneste jeg kan se det på, er via. Skærmen.
Sagen er at jeg gerne vil udskifte den originale gamle skærm ud med en android skærm som passer til Audi A5. Jeg har fundet en, men skal være sikker på at bilen har AUX først. Ellers virker lyden ikke.

Nogen herinde der kan svare på det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AUX tilslutning Audi A5
  • AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#1   14. nov 2018

profilbillede
  • AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#2   14. nov 2018 Disse 2 billeder er fra internet, før og efter. Det er samme skærm jeg skal have på. For resten, er der nogen der har monteret sådan en?

profilbillede
  • AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#4   14. nov 2018 Jo, jeg har et stick under armlænet. Det er en adapter med 2 aux stick, usb og iPhone stick. Men Ved ikke hvordan det virker.??

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20181114013615&SearchText=audi+a5+android+screen

• AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#6   14. nov 2018 Har gjort det, men måske ikke godt nok. Jeg prøver igen. Tak

• AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#7   14. nov 2018 Det virkede. Fandt lige en usb adapter til mobilen. Det kører fint, hvilket betyder der er AUX i bilen.

• #9   14. nov 2018 Hej
    At der står jack by jack betyder altså ikke det bare skal sættes i et jack stik.
    Jack by jack betyder stik for stik og som det fremgår af billederne i linket er det MANGE stik og mange ledninger det drejer sig om. Det er bestemt ikke bare noget man lige gør i en smøg pause.
    Anlæg ser lækkert ud, men har endnu til gode at høre at der på en nyere VAG faktisk findes folk der er 100% tilfredse med et efter monteret Kina Android anlæg.
    Historierne er altid de samme, meget dårlig radio modtagelse, dårlige eller mangelfulde funktioner for integration med bilens øvrige systemer. En radio nu til dags styrer jo / viser nærmest alt fra indstillinger af føre assistenter, lys, klima osv. osv.
    Så er der jo selvfølgeligt også folkene der virker tilfredse med et Kina anlæg selvom de må undvære centrale funktioner.

Måske virker det der bare, men vil tillade mig have mig store tvivl om det bliver smertefrit eller den store succes.

• AudiArk A
    AudiArk A Tilmeldt:
    nov 2018

#10   14. nov 2018 Det er rigtigt, det du siger at det ikke bare sådan lige til. En bil elektriker kan dog godt gøre det på en to times tid. Selvfølgelig er det meget der skal åbnes, og sætte spå igen. Men igen, det er meget bedre at se på den skærm end de gamle, sagt på den måde, at i det mindste får jeg lidt mere moderne anlæg. På min qashqai havde Nissan selv monteret en skærm, som også var fra kina, og de par år virkede den relativt fint, om end var den lidt langsom i opstart,: En video omkring montering af dette anlæg:
    https://youtu.be/sRf8-Qm-K2I

• #11   15. nov 2018 Mener ikke du kan få den skærm hvi6du har mmi

• Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

Svar: 116
    #12   16. nov 2018 hejsa, uanset om du har Concert radio eller MMI 3G (med betjening mellem sæderne) har du AUX. så dit AUX stik bør sidde i armlænet hvis det er originalt monteret. Gør der det ikke det, er radioen bare kodet til AUX eller der er eftermonteret et AUX stik i handskerummet.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 9 Følgere: 1 Svar: 1
    #14   21. sep 2019 Hej, Jeg har en Audi A5 fra 2011 med B&O anlægget. Jeg har et mini Jack AUX i armlænet men når jeg tilslutter en telefon kommer der ikke nogen lyd ud. Er der nogen der ved om nogen biler har minijack AUX indgangen uden at selve stikket er tilsluttet til anlægget?
    Uanset skal jeg have fikset der så jeg kan tilslutte en enhed enten vis kabel eller bluetooth. Er der nogen der kender en elektricitets mekaniker i Storkøbenhavn der har forstand på MMI og gør sig i den slags? Hilsen Martin

• Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

Svar: 116
    #15   23. sep 2019 Så er dit AUX stik sandsynligvis defekt eller frakoblet pga. af AMI stik i handskerummet - For at tjekke det skal radioen ud, så det kan konstateres om det er forbundet korrekt. eller der skal en tester på radioen. Vi kan tjekke det i Farum - 3644 4400

Kommentér på:
AUX tilslutning Audi A5

Annonce