{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

JBL GTI 1000 10" {{forumTopicSubject}}

Hej BG
min ene JBL GTI1000 10" stoppede med at spille og sagde underligt lyde, så jeg tog den ud og så der sad noget løst, er der nogen herinde omkring esbjerg som kan lave enheder eller ihvertfald fortælle om den kan laves da jeg helst ikke vil skifte enheder fordi de nu spiller meget godt smiley

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JBL GTI 1000 10"
  • #2   29. nov 2018 Har ik så meget forstand på de forskellige dele men hvis du forstiller dig bassen står med forsiden op af så lige hvor man normalt løfter i subben sidder der en form for skinne som sidder løs samtidig med at bassen ik rigtig giver en særlig rar lyd

• #4   29. nov 2018 tryk på din bas, og bevæger den sig ikke. så er den brændt af, er gummikanten istykker. kan det fikses, men aner ikke pris. men er prisen over 6-800kr, er det nok billigere at skifte den ud evt.

• #6   29. nov 2018 ja præcis som vi begge skriver. køre bassen ikke uden, problemer ind og ud. så bassen død. tit dør en bas, pga for lidt watt og for høj afspilning. eller hvis en port, skulle blive dækket til.

• #8   30. nov 2018 Kassen er tilpasset til enhederne og porten er placeret så den ikke bliver dækket, men ja den kan godt trykkes ned men den knaser, men har vist fundet en magen til enhed jeg skal ud og kigge på smiley så tak for hjælpen til jer som skrev smiley

Kommentér på:
JBL GTI 1000 10"

Annonce