{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.438 visninger | Oprettet:

Ford Fiesta bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige købt en Ford Fiesta 2011. Kan simpelthen ikke finde ud af at få slette de devices der er på bilen i forvejen, så jeg kan ikke få min mobil sluttet til. Når jeg trykker på Phone, og vil parrer den, skriver den at der er fyldt op, og skal slette nogle, men det er ikke muligt, mon nogen ved hvordan??. Når jeg søger på den, er den modellen nyere der vises fra, og det ser nemt ud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Fiesta bluetooth
  • #2   15. jan 2019 Der virker desværre ikke, den finder slet ikke nogle jeg kan slette.

• Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

Svar: 116
    #3   24. jan 2019 Prøv at lave en RESET af bluetooth modulet ved at tage sikringen til radio og/eller telephone modul så strømmen afbrydes - forhåbentlig nulstiller det dit bluetooth modul. I din instruktionsbog bør du kunne finde oversigten over sikringer, pil dem ud og vent 10-20 sekunder. Alternativt tag stikket fra selve bluetooth modulet. der ligger en video på nettet der viser hvor https://www.youtube.com/watch?v=mkEncolexEA

• #4   24. jan 2019 Da jeg havde stikket ude af min 2015 Fiesta, mener jeg bestemt den ikke glemte tidligere tilsluttede telefoner.

Hvad med "fuld reset" af Bluetooth, menuen? Hvis der er det?

• Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

Svar: 116
    #5   24. jan 2019 det kan godt være den ikke glemte det, men det er forsøg værd. Elektronik nu om dage har det med at fejle og det er altid en god idé at starte med at afbryde strømmen for at se om ikke det skulle løse problemet...det koster trods alt ikke noget at prøve det.

Kommentér på:
Ford Fiesta bluetooth

Annonce