{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

BMW e91 radio {{forumTopicSubject}}

Skal have mig en anden radio i bimmeren frem for den originale.

Har en en 1 din til at ligge som tidligere har været brugt i andre biler.
Vil den ku bruges? Her tænker jeg at jeg self. skal have adapterstik til lyd og strøm omme bag i.
Men ville gerne jeg stadig kunne bruge knapperne i rattet. Vil det kunne lade sig gøre.

Hvis jeg køber en 2 din. Vil det gøre noget anderledes? evt bedre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e91 radio
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   20. feb 2019 Jeg købte en Xtrons på Ebay, den har canbus adapter til ratstyring, samt du får info fra bilens kørecomputer ned i radioen.
    Det "eneste" der skal gøres, er at klimastyringen skal have trimmet kanterne, så der er plads til at flytte den lidt ned samt skal du lave en fast 12V til hukommelse i radioen. Det kan enten tages fra sikringsboksen bag handskerummet eller direkte fra batteriet.

    Grunden til at der skal trimmes på klimastyring, er at den bliver flyttet lidt ned i midterkonsollen. Man fjerner i samme omgang knapperne til sædevarmen, men det kan så tændes fra radioen i stedet.

    https://www.ebay.com/itm/For-BMW-E90-E91-E92-325-328-Android-8-0-Stereo-Car-Radio-GPS-TPMS-DVR-4GB-RAM/232650508073?epid=20024851919&hash=item362b0d0729:g:IAwAAOSw6lRacqXl:rk:1:pf:1&frcectupt=true


  • #2   20. feb 2019 Det ser smart ud og det fungere fint for dig?
    Nu er der ikke klima i min men blot a/c. Altså jeg har de "manuelle" dreje knapper til temp. og blæser? Men kan se der følger to rammer med. Er den anden til det evt?


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #3   20. feb 2019 Den fungerer fint, dog er min ikke præcis den model jeg har linket til men den lidt ældre med WinCE som styresystem. Den med android har flere funktioner. Set i bakspejlet skulle jeg have købt den med Android...

    Jeg har også kun manuelt AC, med drejeknapper som din. Der er 2 fronter med, til klima og AC.

    Du kan også købe den her i DK, men så koster den ca. 3700.


  • #4   20. feb 2019 Ja okay. Det skal da overvejes!
    Men burde man ikk ku få en adapter så jeg kan bruge min 1 din jeg er forevegen har? og stadigvæk kan bruge knapperne i rattet


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #5   20. feb 2019 Det fåes til nogle radioer, det var i hvert fald det jeg fandt ud af da jeg undersøgte det. Det kræver at din 1din radio er canbus forberedt. Selve canbus adapteren skal du så ud og købe plus du også skal have en ny front til midterkonsollen.

    Så inden du får set dig om, så har du brugt næsten det samme som sådan en Xtrons ting.



Kommentér på:
BMW e91 radio

Annonce