{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af anlæg {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvilken opsætning jeg skal vælge… hjælp / råd hehe

Komplet Pioneer
Headunit - Pioneer DEH-P6800MP
Forstærker – 2x Pioneer GM-6200F 4 Kanals 600 Watt
Front - Pioneer TS-A1681R 6.5" 4-vejs Højttaler 260 Watt
Hattehylde - Pioneer TSA6991R 6x9" 5-Vejs Højttaler 460 Watt
Subwoofer - Pioneer TS-W301R 12" 800 Watt

ELLER

Næsten Komplet Powerbass
Headunit - Alpine CDA-9854R Autoradio med RDS
Forstærker - Powerbass Xtreme XTA-4600 4 Kanals 1200 Watt
Front - Powerbass Xtreme 3XL-652 6.5" 170 Watt
Hattehylde - Powerbass Xtreme 3XL-692 6x9" 250 Watt
Subwoofer - Powerbass Xtreme XL-12D 12" 800 Watt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af anlæg
  • #1   29. dec 2006 af de to ville jeg os vælge pioneer... kender intet til powerbass.. men pioneer er da ikk det værste der er lavet smiley og så er jeg os mest til at alt er i samme mærke.. men det nok mest en vanesag!

• #2   29. dec 2006 BDog

hvad ville du så vælge?

• #3   29. dec 2006 Af de nævnte muligheder ville jeg også vælge pioneer...

• #4   29. dec 2006 har alle de penge der skal bruges...

har omkring 25.000 til styling og sårn... såh fyr løs
    bare der er lit tilovers til skørter hehe

• #5   29. dec 2006 boxter fejler ikke nået... et godt mærke til en god pris

• #6   30. dec 2006 Bdog, grunden til at der er så mange der kører med det, svarer Jesper F på, det er ok mærke til en ok pris. men SQ (lyd kvalitet) kan det sku desværre ikke levere.

En anden grund til at folk kører med boxter er at det kan spille højt. men igen har at det kan spille højt intet med lyd kvaliteten at gøre smiley

Audiosystem som du anbefaler har jeg ikke selv hørt men har hørt mange snakke godt om det. Earthquake vil jeg heller ikke kommentere da jeg ikke har leget nok med det til at vide hvordan det lyder.

• #7   30. dec 2006 Du må kunne noget med dine warrior for det kabinet jeg selv har prøvet og lave til 2 stk. med en Audison forstærker på kunne jeg absolut ikke få til at spille musikalsk. Audiosystem er godt men tror ikke de kan være med sådan nogen som Focal's billige sæt alligevel. Generalt spiller focal RIGTIG godt.

Ang. Earthquake så har jeg jo ikke selv hørt dem. men efter hvad jeg har hørt fra folk har lyd kvaliteten ikke været rosende i dem.

Og ja det kommer helt an på hvor ens kriterier ligger for hvordan bassen skal lyde. også derfor jeg normalt spørger til om man er til larm og spille rigtig højt eller om man er til musik og spille lavt men rigtig godt.

da det næsten kan deles sådan op. så derefter så kan man så vælge efter hvilket musik man hører.

Kommentér på:
Hjælp til valg af anlæg

Annonce