Hjælp til Pioneer anlæg (lav bas) {{forumTopicSubject}}
Jeg har et komplet pioneer anlæg som jeg er ved at tilslutte, men har store problemer med min bas,.
Den spiller MEGET lavt, du kan kun lige mærke den bevæger sig, jeg har tilsluttet den HU'en via basudgang, og har slået basudgangen til via HU'en,..
Forstærkeren som skla trække den, er tilsluttet med rigtig gode kabler, og der er kanon stel, og masser af strøm vi a kondensator..
alle instillinger på selve forstærkeren står til normal, og jeg har haft det sat til på den måde tidligere, hvor det spillede kanon.. men nu hvor jeg skal sidde det til igen spiller det slet ikke på samme måde..
Hvad kan jeg have gjort galt, og hvordan løser jeg problemet..??
Thomas C
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 124
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 12 Emner: 34 Svar: 289
HU - Forstærker - Bass
Udover det så skal du vælge lowpass på den kanal du vælger at tilslutte bassen på...
prøv evt at benytte en std udgang istedet for bass udgangen hvis du altså har lowpass på din forstærker
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 274 Svar: 1.442
michael P: hvis jeg kun sidder den til forstærkeren, så spiller den jo ikke, forstærkeren skal jo selvflgelig tilsluttes HU'en, for at der bliver sendt et lydsignal..
Raouf: har tilsuttet den som man skal, HU - Forstærker - Bas
Forstærkeren står på Lowpass, og jeg bruger bas udgangen på HU'en, den har jo som sagt spillet kanon godt tidligere, med præsis samme instillinger..
Hjælp til Pioneer anlæg (lav bas)