{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

GF 4
GF 4
Tilmeldt:
2. feb 2007
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650

Trække ledninger i CIvic???? {{forumTopicSubject}}

Det er sQ da mega svært og trække ledninger til forhøjtalerne... Har taget dørbeklædningen af men kan sQ alligevel ikk få mine fingre ind i hullet for at få trukket de ledninger... Hvordan og hvorledes gør man?

Skal jeg ha fat i sådan en sølvfjeder som elektrikkere bruger eller er der en mere human løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trække ledninger i CIvic????
  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #1   9. feb 2007 Og for resten... + kablet som skal trækkes fre + på batteriet og forbi kondesatoren og så i forstærkeren... Hvordan skal jeg trække den. kan jeg få den ind gennem bilen eller skal den stripses fast under bilen?

  • #2   9. feb 2007 Hvilken årgang Civic snakker vi om?

  • #3   9. feb 2007 det skal trækkes ind gennem bilen.. den går sku med strips neden under bilen..


  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #4   9. feb 2007 Rene - civic 1.5i LS 3dørs årgang 1998...

    Kion - Hehe ok, så blev jeg klogere på det punkt smiley


  • #5   9. feb 2007 nu ved jeg ikke helt hvilken civic du snakker om, men kan fortæller dig at i min sidder det et plastic stik i dørene så man kan ikke bare føre kabler igennem fra dør til kabine, jeg kom op med den løsning at bore hul i stikket til højtalerkablerne... (det er kun halvdelen af stikket der bliver brugt)

    plus kablet kan ihvertfald føres ind i kabine i højre side...
    ved ikke om du også kan finde et hul i venstre side, men det ville være en fordel, fordi mener at de andre strømførende kabler ligger under listerne i venstre side...


  • #6   9. feb 2007 Af med døren og bor hul i det plasticstik hvor der ikke sidder ledninger! Det er den nemmeste og den bedste løsning! Har selv været det igennem med min egen, da der skulle trækkes til alarmen...

    Er kun 4 bolte, så står du med døren i hånden... smiley


  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #7   9. feb 2007 Bor hul i et stik?...Skal jo ha trukket højtalerkablet jo...

    Men prøver og pille døren af i morgen...


  • #8   9. feb 2007 ja du bliver nødt til at bore hul i det... medmindre du har nogle meget tynde kabler...

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #9   9. feb 2007 Nej de kabler jeg har købt er temmelig tykke. kan jo ligeså godt få lavet det ordenligt første gang... Men den ledning du snakker om. er det en slags rør hvor der ligger andre ledninger i og hvor jeg så bare kan trække mine igennem?

  • #10   9. feb 2007 hvis du åbner din dør kan du se et gummi rør som går fra kabinen til døren... i den ende der går ind i døren sidder stikket...
    tror godt du kan få højtalerkablerne igenem gummirøret men det er nok lettest og pille døren af hvis du skal have det lavet ordentligt, fordi der er ikke meget plads mellem dør og karosseri...


  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #11   9. feb 2007 Bare ok. piller dem bare af.. Det er vel lettest smiley

    Vil gå i krig med det i morgen...


Kommentér på:
Trække ledninger i CIvic????

Annonce