{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Hjælp til anlæg {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

Jeg skal igang med at bestille anlæg og er lang ude og skide for at sige det mildt.. Har overhoved ikke styr på alt det med delefiltre, kondensatore osv smiley

Så måske der var et par sound-freaks herinde der lige kunne træde til i en krise situation?! smiley

Lidt information:

Musikken er i stilen dance, trance, techno og hardstyle (Har hørt noget om at 10" Bas er bedst her?)

Det er ikke til konkurrencer eller lign. det er til bilen når jeg kører og så lidt til når man holder på stranden og skal være lidt smart til sommer smiley

Prisen skal holdes nogenlunde på et fornuftigt niveau dvs priser som 5000 kr per Sub og 6000 kr per forstærker er lige i overkanten. smiley Men selvfølgelig skal det stadig være kvalitet og jeg er villig til at smide pengene til det.

I øvrigt skal det sidde i en Kadett E hvis det skulle være nogen information.

Til slut vil jeg bare sige fyr løs, gerne med liste over de forskellige ting (Kondensator, delefiltre, kabelsæt, Komponenter, størrelser osv og gerne links).

På forhold tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til anlæg
  • #1   19. feb 2007 min kammerat gav 6500 kr ca., tror jeg for en 12'' jbl gto bas, to jbl gto forstærkere, et set 6*9 hattehylde højtalere og en kondensator.. det spillede max...

• #2   19. feb 2007 og et kabelsæt.. det var bare ved den lokale bilexperten

• #3   19. feb 2007 Okay. Tak for svaret.

Hvis andre har nogle bud så fyr løs smiley

Har forresten kigget lidt på mærket Infinity synes tingene derfra er meget lækre?

Skal lige siges jeg har HU så dette er IKKE nødvendigt. smiley

• #4   19. feb 2007 Proxie det var nemlig også det jeg mente.

Hvordan er det man regner ud hvor mange liter kassen skal være på og om det skal være lukket eller åben kasse?

• #5   19. feb 2007 Infinity er et stærkt undervurderet mærke på det danske marked. Infinity ejes af Harman koncernes som bla. tæller Harman/Kardon, JBL og så Infinity. Mærket er fuldt ud lige så godt som JBL, og mange mener endda at det spiller noget mere rent. Infinity kan med andre ord varmt anbefales. Et mærke der ligger i den absolutte topklasse.

• #6   19. feb 2007 køb phoenix gold og så går du ekk helt galt i byen smiley

• #7   19. feb 2007 Jamen jeg siger tak indtil nu. smiley

Jeg har kigget på 2x 10" Inifity Subs, 2x Infinity Mono Forstærkere til subsne, 1x Infinity 4-kanals forstærker til for/bag højttalere og så 6x9 Infinity baghøjtalere og 5,25 Infinity forhøjtalere.

Som i kan se har jeg brændt mig lidt varm på Infinity smiley Har hørt meget lækkert om det mærke og kan godt lide designet på deres ting.

Selvfølgelig er alle andre forslag stadig mere end velkommen ville bare fortælle hvad jeg havde kigget på.

Udover det ved jeg stadig ikke med kasse-mål, kondensatore, kabler osv.

• #8   19. feb 2007 Hvis jeg skulle bestemme, kom der først 2 4" højttaler i foran fra Pioneer.
    1. PIONEER TS-H107
    10 cm, 2-vejs, 110 Watt.Tilbud: DKK 779,00

Så 2 i hattehylde, hvor du laver hattehylde selv, i MDF plade.
    9. PIONEER TS-A6921
    6 x 9", 4-vejs, 380 Watt Tilbud: DKK 1.049,00

Sub, Der kunne du jo vælge denne.
    3. BOA Subwo-box Dobb 10" 800 W
    Her er der ikke andet at sige end hva
    Tilbud: DKK 1.329,00

Så mangler du kun forstærker.
    3. PIONEER GM-6300F
    NYHED 600 Watt 4 kanals forstærker med mulighed for brokobling Tilbud: DKK 1.799,00
    Så der nok forstærker både til front og baghøjttaler.

2. PIONEER GM-5300T
    760 Watt 2 kanals forstærker med mulighed for brokobling Tilbud: DKK 1.699,00
    Denne til sub. Så går du ihvertfald ikke galt i byen.

I alt 6656 kr. Det meste til forstærker. Men kan os vælge at finde en 5 kanals forstærker i stedet for 2 forstærker.
    Det er helt op til dig selv, hvad du vælger men her er da et godt forslag.
    Det hele kan findes herinde,
    http://www.abc-electronic.dk/

• #9   19. feb 2007 René P, yderst brugbart svar jeg siger tak indtil videre.. Mere af det... smiley

Men skal der ikke bruges kondensator og lign? (Ved egentlig ikke rigtig hvad sådan en kondensator bruges til?!)

Det med kabler/kabling kan jeg sagtens styre altså med strøm i den ene side og signal i den anden side og med sikring osv.

Kommentér på:
Hjælp til anlæg

Annonce