{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strømkabel til forstærker - Peugeot 308 T9 '15
  • #2   3. mar 2020 så godt som umuligt , der er ingen propper og der hvor de andre ledninger går igennem er der ikke plads , jeg har lige gjort det på min egen , der endte jeg med at føre det hen under bunden i de rørholder der går på langs i venstre side og så ind i en gummigennemføring ved bagsædet lige mellem tank og det stykke bag benene . men det var dog ikke så tykt kabel jeg brugte så om det kan lade sig gøre for dig ved jeg ikke .

• #3   4. mar 2020 Med den tykkelse kabel så tror jeg sgu det bliver rigtigt svært at finde et originalt hul som er stort nok...

Find boret frem, lav et hul, rustbeskyt og smid en gummigenneføring i.

• #4   4. mar 2020 Den er da ikke uden 15 mm +/- tyk smiley

Anyways, jeg tror hellere jeg må smide et billede ind af motorrummet, for det er sgu sådan ikke bare lige, at komme til noget smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #5   5. mar 2020 Det er set at de tykke kabler trækkes pænt nede under bilen, og sættes godt fast..
    Et er jo at få den igennem brandvæggen, noget andet er at få den skjult hele vejen om til bagagerummet.. Så den løsning Ningo ar skrevet, har jeg set en gang eller 2..

Men ellers kan man komme langt med trinbor, og gennemføringsproppen, har jeg selv gjort med mit 35kvadrat

• #6   8. mar 2020 der er så meget lort i væggen mellem motor og kabine at jeg fandt det meget svært at finde et sted man kunne bore et ordentligt hul uden at risikere at ramme i noget. og bare det at finde plads til en boremaskine er et mareridt

• #7   11. mar 2020 Jeg endte sgu desværre med, at betale mig fra det smiley Jeg fik det lavet hos Custom Audio I Holbæk, hvis nogen ville vide det smiley

Kommentér på:
Strømkabel til forstærker - Peugeot 308 T9 '15

Annonce