Avensis T22 2-din facia plate {{forumTopicSubject}}
Hej BG!
Jeg går og overvejer at smide en mere moderne 2-din skærm i min Avensis T22'er, men jeg kan simpelthen ikke finde en facia plate til montering af sådan en.
Radioen der sidder i lige nu er standard (se billedet, venligst lånt af google images).
Idéen er at flå både radio og CD-afspilleren ud, og så smide en Pioneer MVH-A210BT (eller andet af samme skala) i istedet.
Har I nogle bud på, hvor jeg kan grave sådan en plade frem? Evt. andre modeller der kan bruges, eller noget "fusk" der kan laves i forbindelse hermed?
Kan det i det hele taget lade sig gøre? Det skal siges at jeg ikke er en haj i kategorien, men jeg kender de rigtige mennesker der kan stikke en finger med.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
https://www.ebay.com/itm/1-DIN-Radioeinbauset-passend-fur-Toyota-Avensis-Facelift-2000-2002-silber-T22/133268849504?hash=item1f07714360:g:7hUAAOSwZDxd8ORI
nu ved du godt når du sætter et din 2 multimedia i, så mister du din køre computer der er indbygget i din orginale radio. bare så du viste det
apr 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Det endte med, at jeg købte en 2-din skærm, hvor vi skar "låse"-hullerne i selve radio-bøjlen ud, da den ellers var for dyb. Vi popnittede selve radio-rammen til bøjlen og kunne derefter sætte radioen i uden videre problemer - dog uden en faciaplate, så der er lidt mellemrum her og der, men ellers er det da blevet meget godt
Avensis T22 2-din facia plate