{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boxter warrior sub
  • #1   27. apr 2020 specs?

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2020

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   27. apr 2020 har en 1000w formula forstærker.ved kun at suben er en boxter warrior 12".der er to udgange bag på.hvordan skal jeg tilslutte den.jeg har sat den ene udgang til kanal et og den anden til kanal to.er det forkert fordi jeg syntes den runger mere end den sparker hvis du forstår.er helt grøn ang bil anlæg.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #4   27. apr 2020 `Ja det skal den..

Hvis den skal køre på 1ohm (Går ud fra den er 2x2ohm)
    Så skal den forbindes på en måde, men skal den køre 4ohm skal den forbindelse på en anden.
    Det er op til din forstærker hvordan det skal tilsluttes

• #5   28. apr 2020 Du skal gerne vide om det er en 2x2 ohm eller 2x4 ohm enhed.
    Den kan et multimeter hjælpe med.

Du skal også gerne vide lidt mere om din forstærker mht til Watt og ohm.

2x2 kan parallel forbindes til 1 ohm og serie forbindes til 4 ohm.
    2x4 kan parallel forbindes til 2 ohm og serie forbindes til 8 ohm.

• #6   28. apr 2020 Først er vi nødt til at vide mere om det grej du vil sætte sammen... Subwooferen kender vi... den er med dobbelt 2 ohms spole, og kan æde små 1500 watt... Den kan spille ugudeligt højt men lydmæssigt er den i den noget dårlige ende...

Forstærkeren skal vi altså vide mere om... er det en monoblok, eller 2 kanals eller 4 kanals... (er den 4 kanals så skal du bruge den til højttalere og finde en anden til subwooferen)

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2020

#7   30. apr 2020 tak for jeres svar.nu har jeg hevet lortet ud så jeg kan give nogle svar.for det første er min sub en boxter warrior db10 4 ohms og der står ikke noget om wat.min forstærker er en formula.mosfet brideable.model mach 6000.fan cooling system.max 250w x 4 ch=1000w 2 ohm.high pass/low pass filter crossover.håber i kan bruge det til noget.og jeg har kun suben over forstærkeren da højtalerne i bilen spiller fint og grunden til at jeg har sub er at jeg hører hardcore techno.

• #8   30. apr 2020 Din forstærker har slet ikke den effekt der... du skal være heldig hvis den leverer 4x50 watt rms...

Sub er fin, men 4 ohms betyder den er dobbelt 4 ohms... dvs. du kan tilslutte den i 2 eller 8 ohm... Det tvivler jeg på er en god idé på den forstærker...
    Netop denne mindre gode kombination er grunden til at man bør søge rådgivning FØR man køber... da det er en ret skidt kombination af udstyr du har der.

Hvordan du tilslutter er svært at svare på da min samvittighed forbyder mig at hjælpe med noget der giver dårligt resultat... Sæt den forstærker til højttalere, og anskaf så en ordentlig monoblok til den subwoofer...

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2020

#9   30. apr 2020 hmmmmm.det er noget grej jeg har fået af min fætter så har ikke brugt en krone på det heldigvis.suben har været sat til forstærkeren og syntes egentligt det gik fint nok lige undtagen at suben rumlede mere end den dunkede.men det kan jo være årsagen til at den lød sådan.kan du give mig et råd til hvilken mono blok jeg skal bruge eller hvis jeg vil have en der kan trække både højtalere og sub.og forresten tak for dine svar

• #10   30. apr 2020 Det minder lidt om at være 130 cm høj og så købe en stor Yamaha R1.
    Det passer ikke sammen og ville umuligt ende med et godt resultat smiley

https://www.dba.dk/mds-gp-800-forstaerker-fin/id-1065918643/
    Ifølge sælger kan den smide 800 RMS watt ved 2 ohm.

Det er 1 kr pr watt.

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2020

#11   30. apr 2020 i skal have tak for hjælpen indtil videre.fordi det skal jo ikke undre nogen hvis jeg får brug for hjælp til at tilslutte den ordentligt.seyaah

• #12   2. maj 2020 Ja nu efter at have sagt du bør anskaffe en anden forstærker, så ser det måske knap så godt ud at jeg faktisk selv er forhandler...

men du er altid velkommen til at spørge hvis der er noget du skal have svar på...

• #13   2. maj 2020 #10

Bllerk... Nogle gange er billigt simpelthen FOR billigt...

Kommentér på:
boxter warrior sub

Annonce