{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JL AUDIO ELLER GLADEN
  • #1   15. maj 2020 Vil ikke anbefale nogen af dem... men jeg er forhandler, så er jo farvet af det... Vil dog ikke mene du går galt i byen med nogen af dem...

• #2   15. maj 2020 Jeg har jl c1 modellen.. Jeg pillet af og monteret originale på igen.. Spiller fucking lort.. Ved dog ikke om c3 er bedre men sikkert bedre til den pris

• #3   15. maj 2020 Det svært syntes JL spiller rimelig ok i de dyre serier, men Gladen gør det godt generelt.. men det er dig der skal lytte til det.

Jeg ville måske kigge hos Hilmarsaudio han køre oprydnings udsalg han har mange spændene mærker.
    Soundplanet og Custom audio er også alternative steder at kigge på grej.

Jeg ville selv gå efter Audio System H serie da jeg syntes de lyder super fedt...

• #4   15. maj 2020 Hmm det noget af et dilemma i sætter mig i ??.. Har desværre ikke mulighed for at lytte før køb, men hjælper det hvis jeg fortæller at ang pris kan jeg få til præcis det samme om det dét ene eller anden af de to

• #5   15. maj 2020 Ikke rigtigt. Måske vigtigere hvad du skal give for Audio system H serien koster 2500kr i 6.5 component sæt så det hjælper jo ikke hvis vi sammenligner æbler med møtrikker

• #6   15. maj 2020 1300 kr skal jeg give

• #7   15. maj 2020 Er soundplanet stadig åbent? Jeg synes ikke jeg kunne finde deres hjemmeside den anden dag smiley Jeg var også igennem Roskilde og så at Vandal eller hvad han hed var lukket smiley
    Der er vel snart ikke flere tilbage end ham i Slagelse, og ved ikke hvorfor men har altid føler han var sådan lidt arrogant og smart i en fart smiley

• #8   15. maj 2020 Tror de fleste er lukket desværre.. Handler heller ikke hos Thomas i Slagelse medmindre det er højest nødvendigt.. Han evner desværre ikke lige de bedste kundeservice evner.

• #9   15. maj 2020 Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke ligger mange penge i Bilstereo, men nu skal jeg have dørbeklædninger osv af alligevel, og så var det jo oplagt at skifte enheder osv smiley
    Jeg føler ikke rigtig CARSound online butik kan rådgive hvad man bør og ikke bør gøre, og har altid godt kunne lide at snakke med forhandleren og høre hvad de foreslår osv indenfor budget, og ikke ligesom ham i Slagelse der så pludseligt mener at ens 5000 kr budgets anlæg ikke kan spille uden en dsp til 5000 ydeligere smiley Hvis jeg har et budget på 5000 kan det sagtens blive til 6, men da ikke 10 grundet det pludselig kræver en forstærker eller noget, så må pakkeløsningen vel være at vælge billigere enheder og en billigere forstærker eller noget, men det er ikke altid ham i Slagelse har fanget det smiley

• #10   15. maj 2020 Hahaha har en forstærker til 6.000 og fik præcis samme smørre med at hvis jeg ville have forstærker til min originale radio, så kræver det en dsp til knap 5k eller en NY Forstærker Med dsp indbygget.. Værste fis jeg har hørt længe

• #11   15. maj 2020 -.-'

• #12   15. maj 2020 Ingen der havde nogen input? smiley

• #13   15. maj 2020 Gladen / audio system er nogle rigtig fine mærker, brugt dem gennem flere år og har været super tilfreds.
    Personligt synes jeg de er meget bedre end Alpine / pioneer.

• #14   15. maj 2020 soundplant.dk er der stadig men han har vist haft problemer med hjemmesiden så skriv til ham pp Facebook.

personligt har jeg aldrig været særlig glad for jl audio højtalere men de laver gode forstærker og de deres sobber fra w6 og w7 serien er også virkelig fede men til en pris hvor du også kan få meget andet lækkert.

glarden fejler heller ikke noget men med nogle af de tilbud hilmars audio køre lige nu så ville jeg kigge der.

• #15   15. maj 2020 Soundplanet.dk findes stadig... Jeg arbejder hårdt på at få den opdateret, både med nye Produkter, og nye priser...

man er også mere end velkommen til at kontakte mig herinde... Og har både kaffe og sodavand hvis man ønsker personlig rådgivning... (Efter aftale selvfølgelig)

• #16   15. maj 2020 Cody er det B2 / sundown du forhandler?

• #17   15. maj 2020 Hilmar ligger nede på Lolland og er altid et besøg værd

• #18   16. maj 2020 #16
    Forhandler ikke B2 mere, det nægter jeg at have noget med at gøre...

Sundown kan skaffes hjem, men er ikke fast sortiment, da jeg ikke synes Sundown er et særligt spændende og heller ikke musikalsk mærke...

• #19   16. maj 2020 Har sendt dig en PB Cody smiley

• #20   17. maj 2020 Er det uhensigtsmæssigt at køre 4 højtalere på 2 kanaler? Da jeg gerne vil benytte de sidste to til sub.. Højtalere er ca 100 rms stykket 4 Ohm forstærker er en mosconi as 200.4...så det en forholdsvis kraftig forstærker

• #21   17. maj 2020 Det er et ret kraftigt kompromis du så skal ud i... da du ikke vil kunne fade fra front til rear og omvendt... dette gør også at du ikke kan indstille til en bedre stereolyd, men får bare ca samme lyd som du finder på et dårligt provinsdiskotek... Det kan lade sig gøre men, resultatet vil være langt fra optimalt... Jeg ville bare lade de bagerste højttalere være trukket af din radio... DU sidder foran i bilen... Medmindre du ofte sidder på bagsædet i din egen bil så er de bagerste højttalere altså ikke super vigtige...

• #22   17. maj 2020 Sagen er at har altid kun haft komponent foran og original højtaler der kørte over radio bagved.. Men en stor del af tiden er vi mindst 3 personer i bilen dvs den der sidder bagved altid klager over for meget bas ifht lyd.. Det kun derfor jeg denne gang tænker også at få noget lyd i bagdøren.. Alternativ er at jeg bruger min monoblok til sub og en 4 kanal hifonics forstærker der hedder z6400.. Men om den er god nok, ved jeg ikke?

• #23   17. maj 2020 hvorfor ikke bruge din mosconi til højttalerne og hvis du har en monoblok, så bare bruge den til sub?

• #24   17. maj 2020 Da jeg ikke ejer mosconi endnu :D.. Kendte en der ville have nogen penge plus min Mono.. Men hvis jeg skal bruge min Mono... Så har jeg kun Mono plus den hifonics.. Er den så ringe da?

• #25   17. maj 2020 Nej den Hifonics forstærker er da ganske fin... det er en lidt ældre model, men det behøver ikke være en ulempe... Jeg havde hellere brugt det jeg havde så..

Kommentér på:
JL AUDIO ELLER GLADEN

Annonce