{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler til Golf 5
  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #1   16. jul 2020 Hej Mahmoud.
    Download eBay app, indstil den til Tyskland, og sæt din adresse ind.
    Søg efter loutsprecher golf V.
    Der er mange at vælge imellem, og de kommer mange gange med monteringsringe og stik, så det passer 100%..:)
    Du skal indtaste din adresse for at se prisen på levering. God jagt.. smiley

• #2   17. jul 2020 Og hvis du vil have noget der lyder bare nogenlunde godt, så lader du være med at købe på ebay... Det er bare et godt råd...

Der er rigtig mange producenter der nu laver plug'n'play løsninger til netop Golf 5... Men jeg forstår ikke hvorfor du spørger om sådan noget på bilgalleri... Fordi så får du bare svar som ovenstående fra folk der intet ved om lyd i bilen men som kan bruge ebay...

Der er ikke mangel på kompetente forhandlere i Danmark mere... tiden med pengegriske sælgere i diverse billistbutikker der ved alt om fælge men intet om lyd, er heldigvis ved at være forbi... (Der er dog stadig et par stykker tilbage)

Så hvorfor har du ikke kontaktet en bilstereoforhandler, der med stor sandsynlighed har præcist hvad du leder efter... og ofte til samme pris som i tyskland... (og billigere fragt)

• Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #3   17. jul 2020 Cody, du er så selvbestaltet expert fordi du har sat et par diskanter i din VW pUPbic... smiley Jeg er såmænd bare danmarksmester i det, med papir på .

Kun lort på ebay..? Tag dig lige lidt sammen.

• #4   17. jul 2020 Du skal bruge adapter rammer til højtalerne i din golf 5 så kan du få 6.5" eller 8" forand og 6.5" bag i.
    tag ud til en komponent forhandler så kan han hjælpe dig med at finde noget der passer til dit behov og budget.

• #5   18. jul 2020 tonny l

Altså Steg MVW6C Er bygget som de originale med rammer og det hele... (Du er teknisk set selv forhandler af dem også... smiley )

• #6   18. jul 2020 #3

Hej Johnny.

Jeg er 4 dobbelt Danmarks mester... top 3 ved em og top 3 ved VM... jeg er desuden også anerkendt som Dommer ved EM... (Jeg har papirer og pokaler der beviser det hele) Hvad bliver det næste? Skal vi også måle dillere?

Men er sikker på det er min manglende erfaring der gør at jeg blev tilbudt at være repræsentant for IASCA i Danmark, og for SQcar... (nu hvor vi åbenbart er ved at måle dillere alligevel)

PS: Har aldrig haft en VW...

Anyway det her er en lidt latterlig diskution... ( men du ville jo starte den)

Og ja EBAY er tilstoppet med lort... bare det at råde folk til at købe der betyder bare man sender folk i fedtefadet, med priser der ikke engang er billigere end i Danmark, plus besværet og den manglende support... Efter min mening er det ikke det rigtige sted at sende nybegyndere hen...

• #7   19. jul 2020 Tak for hjælpen og informationerne alle sammen

Kommentér på:
Højtaler til Golf 5

Annonce