{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 B8 2009 3.0TDI Quattro 240HK Bluetooth/Navi
  • #2   14. aug 2020 jeg har selv haft en bil magen til din, og nej, der er ikke BT til musik streaming. Jeg har på et tidspunkt set at man kan få noget 3 parts et eller andet der skulle kunne det, men om det virker ved jeg ikke. Prøvede det ikke selv.

Du kan tilslutte telefonen via kabel, men det er jo desværre ikke helt det samme.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #4   14. aug 2020 Ja, det har den desværre ikke. Alt efter hvilken Radio du har kan den opgraderes

• #5   17. aug 2020 Takker smiley

• #6   18. aug 2020 Fatter det ikke.. den har hverken AMI eller USB eller AUX? men der er håndfri tale ?? Hvordan tilslutter man det?

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #7   20. aug 2020 Hvordan tilslutter man hvad?

• #10   18. okt 2020 Alt efter hvilken model radio der sidder i den kan du lave en løsning selv for relativt få penge, med en Bluetooth receiver, et aux kabel og nogle stik ben

Multimedie enheden i bagagerummet er kompatibel med aux, så det eneste du skal gøre er at montere 2 stikben i stikket og samle dem med et aux kabel + aktiveres med vcds

• #11   8. dec 2020 Hvilket multimedie enhed snakker du om ?? I bagagerummet ???

Kommentér på:
Audi A4 B8 2009 3.0TDI Quattro 240HK Bluetooth/Navi

Annonce