1.286 visninger
|
Oprettet:
Aktiv subwoofer {{forumTopicSubject}}
Har installeret en Pioneer aktiv subwoofer i en Seat Leon fra 2016, har monteret følgende T-kabel mellem radioen https://www.carsound.dk/t-kabel-pp-ac92b-til-audi-seat-vw.
Derpå har jeg monteret de 4 højtaler ledninger, til de 2 forreste højtalere ifølge den beskrivelse der står på ledningerne.
Men det virker ikke, subben for strøm osv.
Når jeg sætter en vcds tester på, kan jeg vælge jeg har installeret en aktiv subwoofer så virker den. Dog kommer der så kun lyd ud af diskanterne og centerhøjtaleren.
Hvad gør jeg galt og nogle der evt har et ledningsnet over radioen så jeg kan lodde dem direkte på bilens ledningsnet istedet for?
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.598
og så skal den sættes til at den får et hi-level signal.
Når du koder din radio om til at den har sub monteret, så mener jeg at den går over til low level.
Umiddelbart synes jeg det lyder som der fejlen ligger
maj 2015
Følger: 17 Følgere: 32 Emner: 22 Svar: 32
Ahh okii så den skal ikke kodes så.man kan styre den med sin radio også?
dec 2003
Din Pioneer der den låner bare et højtalersignal (y)
Nu ved jeg ikke hvilken sub det er du har købt, men der plejer at være en knap eller 'glider' der kan skifte imellem high og low level
maj 2015
Hvilke farver ledning er det udover hvis og grå jeg skal sætte dem til på ISO stikket, altså henholdvis plus og minus på front højtalerne og evt hvilke 4 farver ledning på det originale ledningsnet så jeg undgår T-kabelet
dec 2003
Der kan du se hvor du skal finde de forskellige signaler.
https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Audi-BMW/bmw_bussines_cd53_pinout.shtml
Og ellers er det jo bare at kigge hvor på T-kablet der kommer højtalersignal og så kan du sammenligne med det originale stik.
dec 2003
Er du sikker på at du ikke har et lydsystem med original forstærker måske?
maj 2015
Hmm ikke mig bekendt, har da ikke nogen sub i reservehjullet. Det er vel kun det det originale kan sidde?
Aktiv subwoofer