{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.484 visninger | Oprettet:

Sebastian L
Sebastian L
Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 2

Radio virker men ingen lyd fra højtalerne {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har et problem med mit anlæg. Radioen virker fint, tænder når jeg drejer nøglen. Der er også antenne signal osv, men ingen lyd ud af højtalerne? Det er en Suzuki Swift 2008. Radioen er forbundet via en adapter der passer med bilens stik. Den tidligere ejer havde et større anlæg med eksterne højtaler i bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radio virker men ingen lyd fra højtalerne
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   29. jun 2021 Hvis den gamle ejer havde forstærker til dørhøjtalerne, så er dem du har i dørene nu næppe tilsluttet til din radio, så der ville mit første kig ligge smiley
    Af med dørsiden (Eller hvordan man kommer ind til højtalerne i din bil) Og se om det er org stik der sidder i højtalerne, eller om det er noget som ligner eftermonteret. Hvis det ikke ligner det rigtige, så tjek om der er forbindelse i dem

• #2   29. jun 2021 Det kan være at indstillingen til lyd ud front/back er sat til 100% back, da det var et som det gamle anlæg brugte.
    Skru den over på front (og tjek ledningerne ti fronthøjttalerene som foreslået i en anden tråd)

Kommentér på:
Radio virker men ingen lyd fra højtalerne

Annonce