{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  High level adapter fra Xzound
  • #2   7. jan 2022 Nej dsv står det ikke markeret nogen steder dog er der to hvide kabler og to grå den ene af hver er markeret med en sort stribe, jeg ved ikke om det hjælper noget?

• #3   7. jan 2022 læg et billede op af den.
    måske man så kan se/hjælpe

• #4   7. jan 2022

profilbillede
  • #5   7. jan 2022 er det sådan en, som op billedet

så skal grå og grå/sort tilsluttes, til den ene højtaler udgang på din radio
    og hvid og hvid/sort til den anden side

den med sort markering er stel

så skal du have et signal.kabelntil tilslutning af forstærker

profilbillede
  • #6   7. jan 2022 Lever den tilbage og køb en ordentlig enhed.
    Soundplante.dk og Hilmarsaudio.dk kan sælge dig en god enhed.
    Alternativt har de begge forstærkere der har High-level inputs så er den overflødige.

Der er desværre en del kvalitets problemer med den du har købt.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #7   7. jan 2022 De skal til dine højtaler kabler, og den med sort stribe er minus...Så hvid er plus hvid med sort stribe er minus, grå er plus og grå med sort stribe er minus. Og som de andre skriver så er den ikke noget værd. Køb en af ordentlig kvalitet.

• #8   8. jan 2022 Hvad skal man så købe for en i stedet for

• #9   9. jan 2022 Hej Emil,

jeg kan regne ud at når du vælger at købe i thansen, så har du valgt, Ikke at ville have råd og vejledning, og forsøger dig blot frem i blinde... har jeg ret? Var det ikke bedre hvis vi fik det bedste resultat ud af det istedet? (Uden at det skal koste en formue selvfølgelig)

Jeg vil næsten altid sige at du ikke skal vælge en passiv konverter, fordi måden de ændrer signalet på gør at signalet dæmpes kraftigt, hermed især bassen... et andet problem er at så skal du også til at fuske dig frem til en løsning omkring Remotesignal til at tænde forstærker med... Køb en aktiv konverter, og ja køb nu en i bedre kvalitet... Ja prisen er desværre 2,5 gange højere, men resultatet er 100 gange bedre, så det kan virkelig godt betale sig... (Det er DYRT at købe billigt når vi snakker om bilstereo)

Kommentér på:
High level adapter fra Xzound

Annonce