2.746 visninger
|
Oprettet:
High level adapter fra Xzound {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har købt sådan en High level adapter fra xzound med 4 kabler men der står dsv ikke hvad de går til er der en sød sjæl der ved hvilken ledning der går til hvad?
jan 2022
Følger: 2 Følgere: 37 Emner: 3 Svar: 3
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.043
måske man så kan se/hjælpe
jan 2022
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.043
så skal grå og grå/sort tilsluttes, til den ene højtaler udgang på din radio
og hvid og hvid/sort til den anden side
den med sort markering er stel
så skal du have et signal.kabelntil tilslutning af forstærker
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Soundplante.dk og Hilmarsaudio.dk kan sælge dig en god enhed.
Alternativt har de begge forstærkere der har High-level inputs så er den overflødige.
Der er desværre en del kvalitets problemer med den du har købt.
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
jan 2022
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
jeg kan regne ud at når du vælger at købe i thansen, så har du valgt, Ikke at ville have råd og vejledning, og forsøger dig blot frem i blinde... har jeg ret? Var det ikke bedre hvis vi fik det bedste resultat ud af det istedet? (Uden at det skal koste en formue selvfølgelig)
Jeg vil næsten altid sige at du ikke skal vælge en passiv konverter, fordi måden de ændrer signalet på gør at signalet dæmpes kraftigt, hermed især bassen... et andet problem er at så skal du også til at fuske dig frem til en løsning omkring Remotesignal til at tænde forstærker med... Køb en aktiv konverter, og ja køb nu en i bedre kvalitet... Ja prisen er desværre 2,5 gange højere, men resultatet er 100 gange bedre, så det kan virkelig godt betale sig... (Det er DYRT at købe billigt når vi snakker om bilstereo)
High level adapter fra Xzound