{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Martin J
Martin J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Prøver igen.. hjælp til anlæg {{forumTopicSubject}}

Hey..

har købt mig en bil..

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde mig et godt sæt højtalere der spiller godt? med forstærker, mindst 4 vejs.. Hører kun techno så det skal være med god bass jo smiley

Men tænker på en pris på omkring 2500 i alt med højtalere og forstærkere.. har anlægget

Det skal bare heller ikke være for dyrt, men det koster jo lidt..

men håber nogle af jer kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver igen.. hjælp til anlæg
  • #1   27. mar 2007 se du kan jo godt

• #2   27. mar 2007 pioneer er super kvali.

• #3   27. mar 2007 jeg har selv pioneer bass og forstærker. det lyder som guld med al slags musik, du kan jo skrue på bassen, alt efter hvor meget bass du vil have, og ændre på selve HU´en. så det burde ikk være noget problem, hvis du bare køber noget der ikk er særlig dyrt.

• #4   27. mar 2007 Hej jeg har et sæt jbl p650c til salg til 950 kr. (nypris 1999kr.) og det er i rigtig fin stand og giver en rigtig god lyd. Eventuelt noget der kunne have interesse? Så har du jo lidt flere penge til forstærker.

• #6   27. mar 2007 det bestemme folk squ da selv om de vil ha højtalere foran eller bagved.. og det er bestemt ikke en fejl at kun ha højtalere bagi.. det er bare nogen der går alt for meget op i det der siger sådan.. og ikke alle er ens..

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2006

#7   27. mar 2007 BDog? Jamen jeg vil også udskifte dem foran... det er derfor jeg ville prøve finde et helt sæt..

Med forstærker, og højtalere til foran og bagi.. måske bas

• #8   27. mar 2007 Nemmerlig, jeg kører ikke med 6x9 overhovedet, har kun sub + forstærker og så nogle gode højtalere i dørene, det gir bedre end et par 6x9'er i hattehylden

• #9   27. mar 2007 min holdning ang højtaler i en bil er at der skal være lige så god lyd bagi som foran. det samme som i hjemme bio'en dårlig lyd bagfra ødelægger det hele, så lige gode højtalere helevejen rundt.

• #10   27. mar 2007 køb på ebay. det er guld.. smiley

• #11   27. mar 2007 ja siger heller ikke at de ikke skal være der men du/i får det til at lyde som om at det ikke kan lyde godt kun med baghøjtaler og det passer ikke..

• #12   27. mar 2007 man SKAL ikke ha front højtalere.! det er det jeg mener. men det kommer jo oz an hvilken bil man har.. for sådan en som min 106. der kan et sæt baghøjtaler sagtens fylde bilen oz foran.. men hvis det nu er en stører bil ja er det en god ide med front højtalere

• #13   27. mar 2007 facts kan man ikke bruge til en skid. eller skulle vi jo alle sammen køre rundt med det samme anlæg i. så hver sin smag om mening kommer det an. på og ikke facts...

• #14   27. mar 2007 Ja men jeg ser tit dine svar og denne gang blev jeg lige nød til at sige noget.... men ja så stopper jeg for denne gang..

• #15   27. mar 2007 har lige monteret mds komponent sæt 5,25 foran og 6*9 bagi med to forstærkere og en sub, holder med bdog på denne her, man skal have lyd foran ellers for du ikke den helt rigtige "stemning" i bilen. det lyder bare bedst.

og ja anlægget blev monteret i en 106

OttZeN [Århus]
    ellers flot profilbillede du har hvor mon du har set det henne smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2006

#16   27. mar 2007 Altså bilen er en Renault 19, så en gammel bil fra 95...

Jeg kan bare ikke klare køre en bil uden musik og det skal lyde godt, da det er noget med bass i..

Bdog > Dvs du ser gerne der kommer lige god lyd foran og bagfra?

• #17   27. mar 2007 nu ved jeg nok ik lige så meget som bdog, men ville da klart anbefale at du fik nogle gode højtaler både front og bag

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2006

#18   27. mar 2007 BDog.. Okay Tak.. Fordi blev lidt forvirret over det hele..

Men det er jo ikke den fedeste bil.. men lyden skal bare være i orden..

• #19   27. mar 2007 Martin J:
    Jeg ville helt kjlart vælge at lytte til Bdog, han ved hvad han taler om.
    Det kan godt være at han kommer med en løsning, som bliver dyrrere, end hvis du blot købte et sæt 6x9.
    Meeen, du bliver så meget gladere for det.

Og desværre kommer man ikk langt for 2500 kr, hvis du skal have en forstærker, samt et sæt højtalere til foran, og et til bagi.
    Forstærkeren koster jo alene over 1000 kr, og 1 sæt "gode" højtalere fåes ikk billigere end 800 kr for et sæt, hvis det kan gøre det.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2006

#20   27. mar 2007 Bdog..

Et link til dem? fordi kender det ikke :S

• #21   27. mar 2007 Her holder jeg også med bdog, har du nogensinde set en film i surround men hvor lyden kun kom bagfra? Nææh vel. Jeg har også fået et kombonentsæt foran, og det spiller bare konge. Køb et ok set forhøjttalere og en sub og forstærker, derefter kan du altid købe et sæt baghøjttalere. Men kombosæt er foan er til at fortrække da du får den bedste lyd, synes jeg.
    desværre til den pris du nævner bliver det vidst brugt.

• #22   27. mar 2007 ja nu skulle det jo ikke misforståes. jeg har bare tit ikke været enig og haft lyst til at sige noget. og denne gang gjorde jeg det...
    jeg er jo ikke uenig med dig hvis det sådan du forstår det. og jeg kommer da oz med hjælpene svar engang i mellem. dog ikke så tit.

• #23   27. mar 2007 Ja er helt enig.. og ved godt du hjælper folk.. men det sker at der e flere muligheder end det svar du gir. og det var bare lige det jeg ville af med..

• #24   27. mar 2007 hvem siger det.! dig? for det er da noget folk selv bestemmer.. men jeg er som sagt enig i at det skal der da..

• #25   27. mar 2007 I lige måde... haha

• #26   1. apr 2007 Hvor er "V" og "BDog" søde smiley Sjovt nok bare BDOG der hele tiden har ret q:

Kommentér på:
Prøver igen.. hjælp til anlæg

Annonce