{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Ronni Bæk J
Ronni Bæk J
Tilmeldt:
24. feb 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Forstærkeren går ud når jeg skifter lyd kanal {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens. Jeg vil lige høre jer ad hvad der kan være galt. Jeg har lige fået sat ny forstærker og subwoofer til I bilen og endelig fået lyd ud af subwoofer efter at have byttet rundt på nogle ledninger bag radioen. Men der er kun gang i forstærker og subwoofer når jeg høre radio. Lige så snart jeg skifter over til musik streaming som spotify YouTube så slår forstærkeren fra og når jeg skifter tilbage til radio så tænder den igen.? Nogen som der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærkeren går ud når jeg skifter lyd kanal
  • #1   24. feb 2022 Og du synes ikke det er vigtigt at folk ved hvilken radio, hvilken bil, hvilken forstærker drt handler om, og hvordan det helt præcist er sat til?

    Ud fra dine oplysninger, vil jeg gætte på det er relateret til noget elektrisk...


  • #2   24. feb 2022 Du har vel sat remote ledningen på antenne power på din radio.

  • #3   24. feb 2022 Her er oplysningerne bilen er en ford s-max 2011 forstærker er en hertz 5 kanals og radion er en 2din kinesisk model med Android system. Og remote ledningen er sat sammen med den anden tynde blå ledning bag radion.

  • #4   24. feb 2022 Kig diagrammet på radio, jeg gætter på at du har sat remote ledningen på en udgang til en automatisk antenne. Den er aktiv ved radio, højst sandsynligt ikke ved streaming osv.


  • #5   24. feb 2022 Normal DIN standard er at remote er blå med hvid stribe... Er der en ledning der kun er blå er det oftest antenne power... Så når du skifter til streamin så slukker den for antennen = den slukker din forstærker...

    Det er derfor man ikke køber dårlige kinaradioer... Havde man købt hos en dansk forhandler havde man helt gratis kunne have fået hjælp til problemet... Og ledningsnettet havde fulgt international standard...


  • #6   24. feb 2022 Lyder som om de andre har ret, du har fanget en forkert ledning til remote.

  • #7   25. feb 2022 Brug en plus fra nøglen ( Kl. 15 ) til at styre din forstærker med !!!!!

  • #8   25. feb 2022 #7
    Det er godt nok en sygt dårlig idé...
    Eller det er fint hvis han gerne vil have det der højlydte POP i højttalerne hver gang han starter bilen...


Kommentér på:
Forstærkeren går ud når jeg skifter lyd kanal

Annonce