{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Toledo anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige fået min en toledo 1.6 8v fra 1999.
kan nogen fortælle mig hvor jeg kan trække et strømkabel til min forstærker fra motorrummet og ind i kabinen? Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor jeg kan gøre det.
Og når jeg skal have den originale radio ud, kan jeg gøre det selv eller skal jeg ud til seat og få hevet den ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toledo anlæg
  • #1   3. apr 2007 Seat har nigle specielle stænger, hvor de kan tage den ud på 2 sek. De tager ikke noget for det.

//Kanne

• #2   3. apr 2007 okay, jeg ringede bare til seat igår og de sagde de ikke havde tid :S

• #3   3. apr 2007 Ikke havde tid? LOL Det tager max 1 min da smiley
    Håber de har en tillidsmand derude hvis ikke engang de har 1 mins pusterum hehe!
    Ellers kunne du jo holde udenfor værkstedet og gå ind og spørge om du lige kan låne de stænger 2 min og selv gøre det??

• #4   3. apr 2007 Jeg kan godt forstå de ikke har tid hvis du vil have dem til at trække kablet ... det kan være noget bøvl ... Men der er som regel altid en gummi-gennemføring et eller andet sted... prøv at kigge hvor de andre kabler går ind...

Der er som regel plads i de gennemføringer der er i førersiden. (har jeg i hvert tilfælde fundet på de 4 biler vi har haft gang i at lave lidt anlæg i ...)

• #5   3. apr 2007 hehe de skulle nu ikke trække kabel.
    Nå men jeg har sgu selv fået radioen ud nu smiley skar to metal stænger ud af en gammel radio ramme og det virkede sgu smiley
    så nu er der et problem mindre

Kommentér på:
Toledo anlæg

Annonce