{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Marco M
Marco M
Tilmeldt:
14. okt 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Godt anlæg/højtaler audi a4 b5 {{forumTopicSubject}}

Goddav
Jeg har købt en audi a4 b5 model for et stykke tid tilbage. Og mine højtalere laver en rasle lyd når bassen bliver for tung og jeg elsker god lyd og bas:-)
Så jeg vil gerne bytte det gamle ud med noget nyt. Så vil jeg spørge jer kloge hoveder om hvilket anlæg og højtalere der vil være et godt købt? Hvis jeg skal have god lyd og god bas. Helst bluetooth connection også.

Grammatikken bøvler nok lidt ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt anlæg/højtaler audi a4 b5
  • #1   14. okt 2022 kommer meget an på dit budget..
    ville klart anbefale at støjdæmpe døre, bagagerum og evt også bunden af bilen det giver rigtig meget og fjerner en hel del hvis ikke al raslen fra diverse steder.


  • Marco M
    Marco M Tilmeldt:
    okt 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   14. okt 2022 1.8T
    Bilen er ret støjdæmpet som den er. Raslelyden kommer fra forreste højtaler i højre fordør. Angående budget så havde jeg tænkt at det helst ikke skulle være for dyrt. Helst under 4-3000kr


  • #3   15. okt 2022 altså hvis det er det støjdæmpende der sidder fra fabrikken, så er det ikke særlig meget, du kan få den dæmpet langt mere/bedre..
    mht til højttalere så kan jeg ikke huske om de køre med 6'5 eller 5'25 i din bil, men det kan du slå op på nettet eller måle dig frem til på højttalerne.
    gå ind på carsound eksempelvis når du ved hvad størrelse du skal bruge og så find et sæt højtalere og en forstærker der er i din prisklasse, evt fra mærket alpine.
    men det er ikke det helt sindssygt vilde du kan få for 3-4.000, men helt klart noget der lyder bedre end der nuværende


  • Marco M
    Marco M Tilmeldt:
    okt 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. okt 2022 Okay, tak for hjælpen ven smiley

  • #5   15. okt 2022 Det er næppe højttaler der rasler, det er plastikken omkring dem.
    Der er ikke rigtigt ret meget der kan rasle i en dør højttaler jo.
    Prøv og se om beklædning kan tages let af, hold en let hånd på for at finde ud af hvad der faktisk rasler. Et simpelt stykke filt bag afdækningen løser oftes problemet med at det rasler.


Kommentér på:
Godt anlæg/højtaler audi a4 b5

Annonce