{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

hvorfor ingen lyd? blaupunkt ? std høj {{forumTopicSubject}}

tja har lige sat min blaupunkt memphis radio i vectraen... iso stikkene i bilen passer i radion ..

men når man så tænder virker det fint .. der kommer bare ingen lyd ud af højtalerne ? ..

der er ikke noget kode skidt eller sådan en eller anden åndsvag ting jeg har over set på blaupunkt vel ? fatter det ikke lige

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ingen lyd? blaupunkt ? std høj
  • #1   7. apr 2007 Lyder lidt som om stikket ikke passer alligevel.. Har du 4 højtalere sat til.. eller kun 2

• Jonas P
    Jonas P Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 2 Biler: 2 Svar: 138
    #2   7. apr 2007 Det kan godt være at højtalerkablerne ikke passer selv om stikket passer. Altså at ledningerene i stikket skal byttes rundt.

• #3   7. apr 2007 Bdog ja og strømmen virker jo fint ! ... den tænder og spilelr jo fint.. men intet sker i højtalerne det er alle std højtalerne der er sluttet til fordi jeg venter på kablerne til phone udgang fra carsound som jeg har ventet på i 14 dage nu .. så ville ha musik i bilen igen ind til det kabel kommer fordi det er så nederen uden musik...

ved sq heller ikke hvorofr cvarsound klokker sådan i det den her gang det plejer at komme 2 dage efter man har bestilt

• #4   7. apr 2007 jensen stikkene passer skam fint.. var ude og snakke med ham i auto huset i thisted .. i en vectra sidder der 3 iso stik sammen på række så skal man bare skille de 3 af og sætte dem i radioen så køre det bare fordi blaupunkten passer lige i vectra'en ... men intet sker i højtalerne !

• #5   7. apr 2007 okay altså de 2 små af dem smiley ... kan være jeg har klokket i det med det store af de 3 stik smiley

eller hvad ?

• #6   7. apr 2007 alletiders det prøver jeg lige.. takker

• #7   7. apr 2007 hmm det brune stik der også er der inde det skulle vel aldrig være til højtalerne smiley

• #8   7. apr 2007 fordi de 2 små sorte iso stik ... den nederste af dem har forskellig farvet ledninger det er den der kommer med strømmen...

men nr 2 af de små sorte iso har kun sorte ledninger monteret hva fanden er det til ?

mon ikke jeg skulle plukke det brune i istedet for ?

• #9   7. apr 2007 altså save de 2 små sorte fra hinanden.. !

• #10   7. apr 2007 Bdog ?

Kommentér på:
hvorfor ingen lyd? blaupunkt ? std høj

Annonce