{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Vw/audi/SEAT ekspert. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Nu har jeg flere gange gået og gloet i min seat toledo fra 1999 for at finde et hul ifra motorum til kabine hvor jeg kan proppe et + kabel til min forstærker igennem, men jeg kan ikke finde et sted.
Er der ikke en som kan hjælpe mig med det? for jeg kan virkelig ikke finde det og jeg ved der er flere med toledo der har forstærker i smiley

Hilsen Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw/audi/SEAT ekspert.
  • #1   10. apr 2007 I dit motorrum har du bag batteriet sådan en sort plastic ting, som fører en masse andre kabler fra motor og ind til kabinen. Det bliver ført igennem der hvor viskertrækket er, og dernede bagved er der sådan en lille sort boks som er tætnet, og der er der en masse huller i som du kan bruge. Så kommer ledningen ud bag ved instrumentbordet, og du skal bare lige have under- og sidepanelet af på instrumentbordet for at få fat iden smiley

• #2   10. apr 2007 okay. rart med et ordentligt svar.
    Men skal jeg så ikke også have den plastikplade af som sidder under hviskerne?

• #3   10. apr 2007 som danni så fint skriver, sådan gjorde vi i min kammerats seat leon fra 2001

• #4   10. apr 2007 Okay, underligt i er de første der skriver det selvom jeg har spurgt tit før smiley men skal jeg have pladen under hviskerne af?

• #5   10. apr 2007 www.failed.dk/toledo.bmp
    Her kan du se hvad det er for en plasticting jeg mener - det er den jeg har sat en cirkel om. Der kan du bore et hul i siden (der er sådan 2 sprækker i fra originalt), og så føre dit pluskabel ind der - så er det også lavet ordentligt. Så kan du føre den igennem den, ned bag plasticpladen under forruden, ned til det "rum" hvor viskertrækket er. Du piller plasticpladen unde rrudne af ved at tage gummilisten til hjelmen af, som bare kan tages af uden brug af værktøj. Jeg mener, uden at være helt sikker, at jeg tog viskertrækket op, for at få det låg der af, fordi det sidder godt gemt af vejen under trækket. Og det er altså ikke lige til at få af... Men hvis du vælger at tage viskertrækket af, så brug noget rustløsner og spray masser af det på, på begge steder hvor viskertrækket sidder på der der "drejere"... For ellers kan du risikere at ødelægge din viskermotor når du banker dem løs.
    Når du har gjort det, kan du åbne låget på den sorte boks der er ved viskertrækket, og så lige gøre plads til ledningen - du kan se der allerede er gjort klar til ledningsføring til andet udstyr, og du kan bare bruge en af de kanaler... Så er det tæt, og det er lavet ordentligt smiley

• #6   10. apr 2007 Jeg har haft skilt alverdens ting ad i en G4, så du kan bare spørge hvis det er... Jeg har sikkert haft det skruet fra hinanden smiley Toledo/leon/G4/A3 osv ligner sgu meget hinanden, med få ændringer.

• #7   10. apr 2007 Kanon tak for svaret smiley
    Det er vist et lidt større projekt så kan jeg se hehe men jeg må bare igang en af dagene så

• ANM .
    ANM . Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
    #8   10. apr 2007 Jeg har trukket ledningen under bilen fra motoren og om til bagagerummet til forstærkkeren. Der er en lille kapsel under reservehjulet du kan stikke det op igennem.. Har selv en Leon det skulle helst være det samme

• #9   16. apr 2007 Okay, kan fandme heller ikke få de viskerarme af smiley

• #10   18. apr 2007 har lige fundet en lettere måde at gøre det på.... når du fjerner alle skjoldene under rattet (4 stk i en G4 1,8T) så kan man se et bundt ledninger der er placeret 10cm over pedalerne og lidt til venstre.... de fører ud til motor rummet og ender lige bagved den sorte plastik ting der bliver vist på billeder... du skal bare starte med at stiukke en skruetrækker igennem men vær forsigtig... når du så presser kablet igennem er det svært at se, og jeg troede de første par gange jeg prøvede at de ikke kom igennem men jeg tog fejl, det kan bare ikke ses så godt....

så nu slipper du for at skulle fjerne og skille al muligt fra hinanden i motor rummet....

håber du forstår hva jeg mener...

• #11   18. apr 2007 det tog 5 min. at få igennem da skjoldene var kommet af...

Kommentér på:
Vw/audi/SEAT ekspert.

Annonce