{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Mette P
Mette P
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 4

Højttaler {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Ford Ka fra 2006 men kassettebånd anlæg - kan man selv skifte denne til et anlæg med aux stik eller Bluetooth?
Den ene højttaler virker ikke og derfor vil jeg afmontere dørpanel, så jeg kan komme ind til højttaleren. Jeg har fundet 3 skruer i panelet, men det løsner sig ikke ved håndtaget, så mangler jeg at finde en skrue?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højttaler
  • #1   10. apr 2023 den sidder måske under en plasticklap men ellers burde du kunne vrikke den løs fra klipsene, formentlig i bunden af døren..

• Mette P
    Mette P Tilmeldt:
    feb 2020

#2   10. apr 2023 Jeg må kigge om der er en “knap” et sted
    Jeg Jan fint løsne dørpanelet i front men ikke der hvor håndtaget sidder. Har prøvet at vrikke i det men det virker som om der sidder en skrue nær håndtaget som jeg ikke kan finde

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   11. apr 2023 Hvor er du fra i sønderjylland? Hvis du er i nærheden af løgumkloster kan jeg godt hjælpe dig.

• Mette P
    Mette P Tilmeldt:
    feb 2020

#4   11. apr 2023 Jeg er fra Kolding, Knud, men jeg kigger lige efter en knap eller lignende

• #5   13. apr 2023 "Jeg har en Ford Ka fra 2006 men kassettebånd anlæg - kan man selv skifte denne til et anlæg med aux stik eller Bluetooth?"

Ja det kan du sagtens... det vil nok kræve et adabtorstik så alt virker som det skal. Et sådan stik vil koste fra 150 kr til 600 kr, afhængig af om du har ratfjernbetjening originalt og evt. gerne vil kunne bruge denne med en ny radio...

Dit andet spørgsmål kan jeg desværre ikke rigtig svare på, da det ikke er en bil jeg har meget erfaring med.

• Mette P
    Mette P Tilmeldt:
    feb 2020

#6   13. apr 2023 Mange tak for jeres svar
    Har fundet ud af at det er en ledning til den ene højttaler som ikke dur

Kommentér på:
Højttaler

Annonce