{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Tilkobling af 2 basser + 2 forstærkere {{forumTopicSubject}}

Jeg har:
2 boxter Shark db 10
2kanals forstærker
4kanalsforstærker
2 baghøjtallere (skal købes)

Hvordan kobler jeg tingene sammen så de spiller bedst?
Hvor finder jeg ET kabinet til mine 2 basser?
Hvilke 2 baghøjtallere bør jeg købe? Max 600kr, medmindre det kan betale sig at bruge flere penge. Jeg har jo ihvertfald bas nok!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilkobling af 2 basser + 2 forstærkere
  • #1   11. apr 2007 noget mere info på dine forstærkere..??

• #2   11. apr 2007 Earthquake PowerHouse 500-1

PH 500.1 * 1000 Watt 2 kanals forstærker, 2x150W RMS i 4 Ohm, 2x275W RMS i 2 Ohm, 1x500W RMS, RMS effekt ved 12,5 volt,
    Brokoblet i 4 Ohm, ELC - equal Loudness kontrol, justerbar bass og diskant, VARIXR 2 vejs variable elektronisk
    delefilter 20Hz - 5Khz, Linjeudgang, Stabil i 2 Ohm.

og

en 4 kanals Earthquake

4x250W@4OHM
    4x350W@2OHM
    AND 700 BRIDGED 4OHM

• #3   12. apr 2007 sub1: + fra den ene svingspole til + på den anden og derfra til + på din 500.1's kanal 1. og - fra den ene svingspole til - på den anden og derfra til - på dun 500.1's kanal 1

sub2: + fra den ene svingspole til + på den anden og derfra til + på din 500.1's kanal 2. og - fra den ene svingspole til - på den anden og derfra til - på din 500.1's kanal 2

så er dinne basser i 2 ohm og tilsluttet til din 2 kanals

dine fronthøjtalere skal på kanal 1 og 2 på din 4 kanals

dine baghøjtalere skal på kanal 3 og 4 på din 4 kanals

af baghøjtalere i den prisklasse kan jeg anbefale boxter black attack 6x9" som faktisk er på tilbud lige nu til 299 kr... så smut du ind og få fat i et (eller 2) sæt

hvis du vælger 2 sæt 6x9" skal de tilsluttets på denne måde

(venstre side) + på den ene højtaler til + på den anden højtaler og videre til + på kanal 3 på din 4 kanals og - fra den ene højtaler til - på den anden højtaler og videre til - på kanal 3 på din 4 kanals

(højre side) + på den ene højtaler til + på den anden højtaler og videre til + på kanal 4 på din 4 kanals og - fra den ene højtaler til - på den anden højtaler og videre til - på kanal 4 på din 4 kanals

go' fornøjelse

Kommentér på:
Tilkobling af 2 basser + 2 forstærkere

Annonce