{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Jesper F
Jesper F
Emner: 1 Svar: 1

KUN 2 højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg Skal installere 2 JBL control højttalere og ikke mere end dem. Jeg syntes ikke jeg kan finde en 2 kanals autoradio og jeg syntes ikke jeg kan finde info om man kan vælge 2 el. 4 kanals "kørning" på alle de 4 kanals autoradioer jeg kan finde.

Det er jo lidt ærgerligt at betale for isenkram hvor jeg kun bruger "halvdelen" af forstærker effekten hvis de 4 kanals ikke kan give det dobbelte i 2 kanaler.

Jeg har brug for CD/AUX indgang. Hvis nogle har et forslag til en model der kan trække JBL control 1, brugt/nyt er i meget velkomne til at foreslå noget. Jeg skal IKKE have et ekstra effekttrin.

Venligst Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KUN 2 højttalere
  • #1   20. apr 2023 kan ikke se dit problem alle bilradioer er 4 kanals du kan få fra 25w til 80w det er det største jeg har set ellers hvis det ikke er nok for dig så en forstærker på

• Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    apr 2023

Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. apr 2023 Ok, hvordan kabler jeg de 2 højttalere til de fire udgange?

• #3   20. apr 2023 du kobler kun højtaler til de to af udgangene

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   20. apr 2023 ISO stikket på radioen er venstre for, højre for, venstre bag og højre bag, så det er intet problem "kun" at tilslutte 2 højtalere.
    Hvis det ikke står i brugsforvirringen hvilke kabler der er til hvad, så slå ISO stik op, da det er en standart, så der ikke er problemer med at montere i forskellige biler

Kommentér på:
KUN 2 højttalere

Annonce