{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Jesper F
Jesper F
Emner: 1 Svar: 1

KUN 2 højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg Skal installere 2 JBL control højttalere og ikke mere end dem. Jeg syntes ikke jeg kan finde en 2 kanals autoradio og jeg syntes ikke jeg kan finde info om man kan vælge 2 el. 4 kanals "kørning" på alle de 4 kanals autoradioer jeg kan finde.

Det er jo lidt ærgerligt at betale for isenkram hvor jeg kun bruger "halvdelen" af forstærker effekten hvis de 4 kanals ikke kan give det dobbelte i 2 kanaler.

Jeg har brug for CD/AUX indgang. Hvis nogle har et forslag til en model der kan trække JBL control 1, brugt/nyt er i meget velkomne til at foreslå noget. Jeg skal IKKE have et ekstra effekttrin.

Venligst Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KUN 2 højttalere
  • #1   20. apr 2023 kan ikke se dit problem alle bilradioer er 4 kanals du kan få fra 25w til 80w det er det største jeg har set ellers hvis det ikke er nok for dig så en forstærker på

• Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    apr 2023

Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. apr 2023 Ok, hvordan kabler jeg de 2 højttalere til de fire udgange?

• #3   20. apr 2023 du kobler kun højtaler til de to af udgangene

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #4   20. apr 2023 ISO stikket på radioen er venstre for, højre for, venstre bag og højre bag, så det er intet problem "kun" at tilslutte 2 højtalere.
    Hvis det ikke står i brugsforvirringen hvilke kabler der er til hvad, så slå ISO stik op, da det er en standart, så der ikke er problemer med at montere i forskellige biler

Kommentér på:
KUN 2 højttalere

Annonce